Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@10:47:23 GMT

رضایت سیمئونه از مهاجمان گل‌نزن اتلتیکو مادرید

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۴۷۲۴

رضایت سیمئونه از مهاجمان گل‌نزن اتلتیکو مادرید

دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، مهاجمان تیمش، دیگو کاستا و آلوارو موراتا، را علی رغم ناکامی شان در گلزنی در دیدارهای اخیر تحسین کرد.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید در 5 دیدار اخیرش در لالیگا، تنها یک پیروزی کسب کرد؛ هرچند همچنان تنها سه امتیاز با رئال مادرید صدرنشین فاصله دارند. شاگردان سیمئونه در هر چهار دیداری که موفق به پیروزی نشدند، در باز کردن دروازه حریف ناکام بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاستا و موراتا تا اینجای فصل هر کدام یک بار در لالیگا موفق به گلزنی شدند اما سیمئونه تردیدی در مورد توانایی های زوج خط حمله اش ندارد.

او به خبرنگاران گفت:" من فکر می کنم که آنها فوق العاده هستند؛ آنها خوب کار می کنند؛ هرچند هنوز این را با گلزنی ثابت نکرده اند و من می دانم که این یک کار معمولی برای آنهاست.

 

 

فکر می کنم مشارکت آنها، آمادگی و اشتیاق آنها برای پیشرفت فوق العاده است. امیدوارم آنها به همین مسیر ادامه بدهند. این چالش آنهاست. هر دو آنها یک گل در لالیگا به ثمر رسانده اند. موراتا کمتر از دیگو بازی کرد اما من می فهمم که هر دو آنها اشتیاق دارند. می توانم ببینم که آنها می خواهند بهتر شوند.

ما باید آرام شان را حفظ کنیم و بدانیم که هر دو آنها بازیکنان مهمی برای باشگاه و تیم هستند. ما امیدواریم که آنها به زودی گلزنی را آغاز کنند. این بخشی از زندگی آنهاست اما من صادقانه فکر می کنم که آنها خوب کار می کنم."

آلوارو موراتا دیگو کاستا دیگو سیمئونه (سرمربی) اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آلوارو موراتا دیگو کاستا دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۴۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او

به گزارش روزنامه La Nacion؛ وارثان دیگو مارادونا، فوتبالیست فقید آرژانتینی قصد دارند بقایای جسد او را به یک بنای یادبود در مرکز بوئنوس‌آیرس در پورتو مادرو منتقل کنند.

فرزندان دیگو مارادونا برای انتقال جسد "شماره ۱۰" از گورستان خصوصی "Jardin de Bella Vista" به یک بنای یادبود که به افتخار این ستاره در پورتو ساخته شده، درخواست مجوز کرده‌اند. مادرو پورتو، در چند متری کاسا روسادا (محل اقامت رسمی رئیس‌جمهور آرژانتین - ویرایش) قرار دارد.

بر اساس این گزارش؛ این تصمیم پس از اتمام کالبدشکافی جسد مارادونا توسط همه وارثان با رضایت مشترک گرفته شد. بنا به گفته این خانواده، بنای یادبود در مرکز پایتخت کمک خواهد کرد تا تمام مردم آرژانتین و شهروندان جهان بتوانند به بزرگترین اسطوره آرژانتینی ادای احترام کنند. ساخت بنای یادبود در محل بندر سابق پورتو مادرو قرار است در سال ۲۰۲۵ به پایان برسد. زمین برای این کار قبلاً توسط مقامات محلی به صورت رایگان به بنیاد مارادونا اختصاص داده شده بود.

دیگر خبرها

  • کنایه سنگین سیمئونه به ممفیس دیپای
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • کار سخت مهاجمان پرسپولیس برابر «پولی»/ آمار خیره کننده مرد برزیلی
  • فوتبال از دریچه فان؛ متس هوملس، کابوس مهاجمان
  • دیگو سیمئونه: با توجه به پیشرفت رقبا، کسب سهمیه لیگ قهرمانان روز به روز سخت‌تر می‌شود
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • تصمیم عجیب خانواده مارادونا درباره جسد او
  • حضور دانشجو معلمان در اردوی جهادی زکات دانش اندوزی آنهاست
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!