Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@22:56:34 GMT

مشاور رییس‌جمهور: پوری‌حسینی متهم است نه مجرم!

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۵۲۳۹

مشاور رییس‌جمهور: پوری‌حسینی متهم است نه مجرم!

مشاور رییس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما در نامه‌ای به رئیس این شورا نسبت به نقض حقوق متهمان در صداوسیما انتقاد کرد. ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۶ اقتصادی بازار سهام | بورس نظرات - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مشاور رییس‌جمهور و نماینده قوه مجریه در شورای نظارت بر صداوسیما در نامه‌ای به رئیس این شورا نسبت به نقض حقوق متهمان در صداوسیما انتقاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن نامه حسام‌الدین آشنا به حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای به شرح زیر است:

«خبرگزاری صداوسیما در گزارشی با عنوان «یک بازداشت»، به موضوع بازداشت آقای پوری‌حسینی رئیس سابق سازمان خصوصی‌سازی پرداخته است. با توجه به آنکه آقای پوری‌حسینی «متهم» به حساب می‌آید و تا صدور حکم قطعی توسط دادگاه صالح «مجرم» نیستند، بنابراین ایشان از تمامی حقوق یک متهم برخوردار هستند. اما در خبر خبرگزاری صداوسیما تصاویر و نام آقای پوری حسینی منتشر شده‌ است که بر خلاف قوانین و نقض حقوق فرد متهم است.»

این گزارش می‌افزاید: میرعلی اشرف عبداله پوری حسینی که سابقه حضور در دو دوره مجلس شورای اسلامی و ریاست ستاد انتخابات حسن روحانی در انتخابات سال 92 و 96 در آذربایجان شرقی را دارد، از سال 92 تا 98 رئیس سازمان خصوصی‌سازی بود و در روز 23 مرداد‌ماه امسال پس از استعفا سمت‌اش، به دلیل اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور و ابهاماتی که در واگذاری برخی شرکت‌ها بازداشت شد.

گفتنی است حواشی عملکرد، سخنان و حضور وی در سازمان خصوصی‌سازی تا حدی بود که رسانه ها به وی لقب "آقای حاشیه" را داده بودند.

دفاع مشاورِ پوری حسینی از رئیس سابقشاعلام جرم علیه پوری حسینی و افراد دخیل در واگذاری‌هاپوری حسینی 18 روز پیش استعفا داده بود/ سرپرست سازمان خصوصی‌سازی کیست؟اعلام جزییات تازه از دلایل بازداشت پوری حسینیعلت استعفای "پوری حسینی" مشخص شد

انتهای پیام/

R32365/P/S7,84/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اصل ٤٤ سازمان خصوصی سازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اصل ٤٤ سازمان خصوصی سازی اصل ٤٤ سازمان خصوصی سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک در نشست خبری روزانه در کاخ ملی این‌کشور تاکید کرد: ایالات متحده متعهد می‌شود از حقوق بشر در جهان دفاع کند؛ اما در مقابل دانشجویان و خبرنگارانی که در دانشگاه‌ها تظاهرات می‌کنند، با خشونت رفتار کرد.

رئیس جمهور مکزیک با اشاره به اعتراضات جاری در دانشگاه‌های آمریکا اعلام داشت: شما قاضی حقوق بشر در جهان هستید، پس باید شجاع‌تر باشید.

وی ادامه داد: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها آمد، دیدید با آنها چه برخوردی شد؟

اوبرادور با تاکید بر اینکه واشنگتن به جای مبارزه با بحران فزاینده مهاجرت در منطقه، میلیاردها دلار به اسرائیل و اوکراین اختصاص می‌دهد، تاکید کرد که آمریکا در زمینه مسائل پولی ریاکارانه عمل می‌کند.

رئیس جمهور مکزیک اظهار داشت: آن‌ها می‌خواهند سیاست خارجی فعلی مکزیک را تغییر دهند و از آمریکا خواست به حاکمیت کشورش احترام بگذارد.
 

دیگر خبرها

  • پوتین: شاخص‌های کلان اقتصادی روسیه بالاتر از پیش‌بینی هاست
  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • قتل مادر با ضربه‌های هولناک دمبل و دستگیری عامل تیراندازی در فرحزاد تهران
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • خطوط ناخوانا در واگذاری سرخابی‌ها!