Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین کنفرانس ملی فناوری نانو در صنعت برق به همت پژوهشگاه نیرو ۲۷ تا ۲۹ آبان ماه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فناوری خبرگزاری دانشجو، هفتمین کنفرانس ملی فناوری نانو در صنعت برق ۲۷ تا ۲۹ آبان ۱۳۹۸ در پژوهشگاه نیرو برگزار می‌شود.  کنفرانس فناوری نانو در صنعت برق و انرژی به همت مرکز توسعه فناوری نانوی پژوهشگاه نیرو در سال ۱۳۹۲ با هدف معرفی و گسترش این فناوری نوین در صنعت برق کشور آغاز به فعالیت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این کنفرانس طی شش دوره فعالیت، به عنوان گردهمایی بزرگ اساتید، متخصصان، فناوران و دانشجویان فعال در مراکز تحقیقاتی، دانشگاه­ها، صنایع و شرکت­های دانش بنیان فرصت بسیار مناسبی را جهت ارائه آخرین تحقیقات، دستاورد‌ها و محصولات با محوریت نانوفناوری مورد استفاده در صنعت برق فراهم آورده است.

محور‌های اصلی این همایش استفاده از فناوری نانو در مواد و تجهیزات نیروگاه‌ها، استفاده از فناوری نانو در مواد و تجهیزات خط و پست و استفاده از فناوری نانو در انرژی‌های تجدید پذیر ومحیط زیست است.

  علاقه‌مندان تا ۷ آبان ماه فرصت ثبت نام دارند و برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به www.npc.ac.ir مراجعه کنند.    

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: فناوری نانو صنعت برق پژوهشگاه نیرو انرژی های تجدیدپذیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل مدیرکل دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: هویت‌های ملی در هر حوزه ای باید ثبت جهانی شود و دستگاه‌های متولی در این رابطه و برای حفظ و نگهداری پیشینه فرهنگی و اجتماعی کشور رسالت خطیری بر عهده دارند.

نخستین کنفرانس بین المللی موزه‌ها با همکاری سه وزارتخانه علوم، تحقیقات و فناوری و میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و وزارت کشور در حال برگزاری است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند
  • هفتمین دوره جشنواره سراسری گیلاس در اشنویه برگزار می‌شود
  • نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • نخستین نشست کارگروه راهبری به‌کارگیری هوش مصنوعی در صنعت نفت برگزار شد
  • با یک آپارتاید علمی از سوی کشور‌های غربی مواجه هستیم
  • متاسفانه با یک آپارتاید علمی از سوی کشورهای غربی مواجهیم
  • تاکید بر تعاملات بین المللی ایران در حوزه علمی فناوری با دانشگاه‌های جهان
  • حمایت پژوهشگاه ارتباطات و فناوری اطلاعات ایران از پایان نامه‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند