Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: سکوت نکردن در مقابل اختلاس‌کنندگان امر به معروف و نهی از منکر است و همانطور که قوه قضاییه با کسی رودربایستی ندارد، نباید در مقابل آنها بی‌تفاوت باشیم. ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۶ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حجت الاسلام سید محمدباقر عبادی، در مراسم عزاداری شب اربعین حسینی که در مجتمع ابن حسام بیرجند برگزار شد اظهار داشت: امام حسین(ع) برای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و زنده نگه داشتن دین اسلام قیام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: پیامبراکرم(ص) در روایات فرمودند که اگر امر به معروف و نهی از منکر نکنید و دنبال اهل بیت(ع) و پیامبران نروید خدا اشرار را بر شما مسلط می‌کند و دعاهای آنها مستجاب نمی‌شود، بنابراین امر به معروف و نهی از منکر مهم است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: بالاترین امر به معروف و نهی از منکر ایستادگی در مقابل دشمن و دفاع از حکومت است و اگر اشرار بخواهند حکومت را از ما بگیرند باید در مقابل آنها ایستادگی کرد.

عبادی تصریح کرد: بسیاری از افراد امر به معروف و نهی از منکر در بی حجابی می‌دانند که این هم خوب است ولی بالاتر از آن این است که اگر بین مسئولان دزد بود در مقابل آن سکوت نکنید و اگر فلان آقایی خیانت به بیت المال کرده به آن لبخند نزنید.

وی ادامه داد: برخی‌ها شیعیان و پیروان پیامبراکرم(ص) بودند ولی در میدان بنی امیه قرار داشتند و اهل بیت(ع) نیز توصیه بسیاری کردند که اگر کسی در اداره دستگاه ستمکاران مشغول باشد از ما اهل بیت(ع) نیست.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه عاشورا و اربعین برای زنده نگه داشتن یاد کربلا است و یاد کربلا یعنی اینکه از کربلا درس بگیریم خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر منحصر به حجاب و عفاف نیست و مسائل بالاتر از این هم است بنابراین نباید امر به معروف و نهی از منکر را تنها به حجاب و عفاف محدود کرد.

عبادی اظهار کرد: اینکه می‌گویند اشرار بر شما مسلط می‌شود باید امر به معروف و نهی منکر مسئولان کرد؛ اگر مسئولی اختلاس می‌کند نباید در مقابل آن سکوت کرد و به لطف الهی در قوه قضاییه نهضت خوبی برای مبارزه با مفسدان اقتصادی آغازشده که امیدواریم این روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: امروز قوه قضاییه با کسی رودربایستی ندارد و اگر برادر رئیس جمهور و یا فلان مسئول صاحب قدرت رشوه و اختلاس می‌کند به زندان می‌رود هر چند از اینکه کسی به زندان برود خوشحال نیستیم اما این مهم است که رودربایستی برای هیچکسی وجود ندارد.

برخورد قاطع قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی جامعه را امیدوار می‌کندقوه قضاییه از تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حمایت می‌کندروایت رئیسی از رشوه‌های بهت‌آور در قوه قضاییه؛ از آپارتمان 600متری تا ویلای 4000متری

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به مفسدان اقتصادی نیز برای قاضی و رئیس قوه قضاییه و هر کسی در مبارزه با مفسدین تلاش کند هزینه دارد اما باید برخورد با مفسدان اقتصادی به صورت جدی ادامه داشته باشد.

عبادی بیان کرد: بنده و جمعی از نمایندگان مجلس به رئیس قوه قضاییه برای رسیدگی به پرونده برادر رئیس جمهور نامه نوشتیم، اما بسیاری از نمایندگان نیز حاضر به امضاء این نامه نشدند؛ فرقی نمی‌کند رئیس جمهور اصلاح طلب باشد یا اصولگرا باید با اختلاس‌کنندگان برخورد شود.

وی عنوان کرد: جنگ امروز جنگ احزاب است و تمام ایمان در مقابل تمام کفر قرار گرفته و اسرائیل، ترامپ، آل سعود و منافقین در برابر ولایت فقیه قرار دارند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از افراد امر به معروف و نهی از منکر در بی حجابی می‌دانند که این هم خوب است ولی بالاتر از آن این است که اگر بین مسئولان دزد بود در مقابل آن سکوت نکنید و اگر فلان آقایی خیانت به بیت المال کرده به آن لبخند نزنید.

انتهای پیام/ز

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز از صدور رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، حجت الاسلام محمد تقی‌زاده، اظهار داشت: در سال گذشته برای یکی از کارکنان بانک‌های دولتی در شهرستان البرز به اتهام اختلاس یک میلیارد ریالی پرونده قضایی تشکیل شد.

وی ادامه داد: بعد از رسیدگی به پرونده نامبرده در دادگاه بدوی و تجدیدنظر، این متهم به انفصال دایم از خدمات دولتی، رد مال، دو سال حبس تعزیری و جزای نقدی (دو برابر مبلغ  اختلاس صورت گرفته) محکوم شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های مهم قوه قضائیه مبارزه با فساد است، گفت: فرصت‌طلبان و سودجویان بدانند، دستگاه قضایی بدون مماشات با هر گونه فساد در هر سطحی قاطعانه برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قالیباف؛ شمشیر را برای رئیسی از رو بست / پایان دیرهنگام سکوتِ مجلس مقابل دولت!
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • امربه معروف ونهی از منکر وظیفه همه آحاد جامعه
  • عاقبت توجه نکردن راننده به قطار + فیلم
  • چه کسانی نهی از منکر را از حریم «منطق و عقل» دور کردند؟!