Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@19:59:42 GMT

کشف انبار بزرگ وسایل سرقتی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۵۶۹۷

کشف انبار بزرگ وسایل سرقتی

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهم‌ترین حوادث امروز (شنبه بیست و هفتم مهر ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

شناسایی یک انبار بزرگ در انتهای سی متری ذوالفقاری

محسن تقی زاده فرمانده نیروی انتظامی آبادان شامگاه گذشته گفت :ماموران کلانتری۱۸ذوالفقاری موفق به شناسایی یک انبار بزرگ در انتهای سی متری ذوالفقاری شدند که حاوی انواع وسایل و ابزارآلات سرقتی شامل : ۸۰۰کیلو کابل برق هوایی و مخابراتی؛۸۵۰کیلو سیم فشارقوی بین شهری؛یک تن لوله آب مربوط به اداره آب فاضلاب؛تعداد ۱۰دستگاه پمپ آب خانگی؛ ۲۰عدد انواع باتری ماشین های سنگین و سبک؛ ۴حلقه رینگ لاستیک خودرو مدل بالا؛ بیش از۲۳۰ دستگاه موتور یخچال و کولر گازی کشف گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته او ارزش تقریبی اموال مکشوفه قریب به۴۰۰میلیون تومان میباشد.

فرمانده انتظامی آبادان با اشاره به اینکه اموال مکشوفه توسط شخص مالخر که صاحب انبار بوده از سارقان خریداری شده گفت : پرونده  در این خصوص تشکیل به همراه متهم تحویل مرجع قضایی شد.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس هر لحظه در معرض شهادت است

فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: همکاران من در سراسر کشور هر لحظه ممکن است در معرض حملات مختلف مجرمان قرار گرفته و جان خود را در راه حفاظت از جان و مال مردم از دست داده و به شهادت برسند.

به گزارش ایسنا، صبح امروز مراسم تشییع شهید گمنام در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار و پیکر این شهید در محوطه مقر مرکزی پلیس پایتخت به خاک سپرده شد.

سردار عباسعلی محمدیان، فرمانده انتظامی تهران بزرگ در این مراسم گفت: شهدا شمع محفل بشریت هستند و رفتند تا چراغ راهی باشند برای همه ما. شهدا جان خود را تقدیم کردند تا سایه قرآن بر این کشور حاکم باشد. شهدا رفتند تا امروز ما بتوانیم در امنیت کامل باشیم و استقلال داشته باشیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: شهدا رفتند تا امروز بزرگترین مستکبران جهان نیز جرات تعرض به کشور ما را نداشته باشند.

محمدیان گفت:  انتظامی کشور هر لحظه در معرض شهادت است زیرا باب شهادت در این نیرو باز است و ممکن است ماموران ما در هر لحظه در انجام ماموریت‌های خود مورد حمله مجرمان و بزهکاران قرار گیرند و جان خود را از دست بدهند.

وی با اشاره به خاکسپاری پیکر این شهید در ستاد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: حضور این شهید به روحیه ایثار همکاران ما کمک می‌کند و اعتقاد دارم برکت مجموعه ما خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • اعلام جزئیات ساخت دیوار ۴ متری در مرزهای شرقی کشور
  • جزئیات انسداد مرزهای شرقی توسط فراجا؛ ساخت دیوار ۴ متری
  • پلیس هر لحظه در معرض شهادت است
  • تصویر روز ناسا: تلسکوپ‌های کمکی زیر آسمان پرستاره جنوب
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • برملا شدن راز قتل پیرزن با سرقت ۱۰۳ گرملاجات
  • مهار آتش سوزی انبار و کارگاه بزرگ ذغال سازی در مشهد
  • کشف پنج دستگاه خودرو سرقتی از مخفیگاه باند سارقان