Web Analytics Made Easy - Statcounter

در نخستین بازی تیم ملی هندبال ایران در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۰، ملی‌پوشان کشورمان مقابل تیم کره‌جنوبی به برتری رسیدند.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم ملی هندبال در نخستین بازی خود در رقابت‌های انتخابی هندبال برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ توکیو، مقابل تیم کره‌جنوبی با نتیجه ۲۸ بر ۲۷ به پیروزی رسید. 

نیمه نخست این بازی با نتیجه ۱۳ بر ۱۲ به‌سود ایران به پایان رسیده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دومین بازی کشورمان روز یکشنبه رأس ساعت ۱۸:۳۰ مقابل بحرین خواهد بود. میلاد قلندری، محمدعلی قاسمی، شاهو نصرتی، وحید مسعودی، مهرداد صمصامی، الله‌کرم استکی، مجتبی حیدرپور، سلامان بربط، مجتبی کرمیان، علی رحیمی، محمد سیاوشی و محسن باباصفری بازیکنان ایران در این دیدار بودند. هدایت تیم ایران در این مسابقات را علیرضا حبیبی به‌عهده دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون هندبال تابناک ورزشی انتخابی المپیک پیاده روی اربعین حسن روحانی آمدنیوز روح الله زم بورس تهران نفتکش SABITI جام جهانی والیبال حسین فریدون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۵۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر اظهار داشت: هر چقدر به پایان فصل نزدیک می‌شویم، بازی‌ها سخت‌تر می‌شوند و همه تلاش می‌کنند به هدف‌شان برسند. همیشه بازی‌هایی که مقابل سپاهان داشتیم سخت و حساس بوده است و شاید فقط جزئیات کوچک نتیجه بازی را تغییر می‌دهد، بنابراین امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم و از این جزئیاتی که گفتم به خوبی استفاده کنیم.و

ادامه دارد..

دیگر خبرها

  • چه غیرمنصفانه: رئال قسر در رفت!
  • حسرت ۵۲ ساله اپه و فلوره ایران برای بازگشت به المپیک
  • دست دادن بروکس با دیوید تیلور پس از برتری مقابل او در انتخابی کشتی المپیک 2024 / فیلم
  • اوسمار:‌همیشه بازی با سپاهان سخت و حساس است
  • شرایط مشابه گرایی با رقیب برادرش؛ در ۸۲ کیلو کشتی نمی‌گیرد
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • هوش مصنوعی نخستین طلایی ایران در المپیک را پیش‌بینی کرد | پادشاه ایرانی کشتی جهان باز هم طلا می‌گیرد