Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@21:54:10 GMT

ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مهران

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۶۰۸۳

بر اساس اعلام سازمان راهداری هم‌اکنون در محور مهران-صالح آباد محدوده های گلان ترافیک سنگین، محور مهران-صالح آباد محدوده رضا آباد ترافیک نیمه سنگین، محور صالح آباد-ایلام ترافیک نیمه سنگین، محور سرابله-شباب و  محور سه راهی شباب-حمیل ترافیک نیمه سنگین است.

اخبار اجتماعی- در محور خرمشهر-پایانه مرزی شلمچه و بالعکس، محور قصرشیرین - پایانه مرزی خسروی و بالعکس  و محور اهواز-بستان به پایانه مرزی چذابه و بالعکس تردد پرحجم و روان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر اعلام سازمان راهداری محور مهران به ایلام از ساعت ۱۶ امروز تا اطلاع بعدی یکطرفه می‌شود و مسیر جایگزین محور ایلام به مهران (ایلام-ملکشاهی-مهران) خواهد بود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ترافیک ترافیک مهران ترافیک سنگین شلمچه و چذابه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین

سید محسن هاشمی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به لغو محدودیت تردد در محور کندوان و آزادراه تهران - شمال گفت: در حال حاضر تردد در محور کندوان مسیر شمال -جنوب محدوده‌های دزد بن، هزار چم و ولی آباد نیمه سنگین و گاهی اوقات سنگین است.

وی افزود: همچنین تردد در محور هراز محدوده‌های چلاو، بایجان و شاهندشت به ویژه در مسیر جنوب به شمال نیمه سنگین تا سنگین و ترافیک در دیگر راه‌های استان عادی و روان است.

وی ادامه داد: از نظر شرایط جوی نیز هیچ گونه مداخله جوی در استان شاهد نیستیم.

کد خبر 6096769

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران
  • ترافیک سنگین در جاده‌های منتهی به تهران حتی یک‌روز پس از تعطیلات
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ محورهای چالوس و هراز قفل شد
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • ترافیک سنگین در محور رشت - قزوین و ورودی رودبار
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • ترافیک سنگین در محورهای شمالی ادامه دارد