Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@14:10:57 GMT

ممنوعیت اکران فیلم جدید تارانتینو در چین

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۶۱۲۷

ساعت 24- تارانتینو فیلم جدیدش را تدوین مجدد نمی‌کند و به همین دلیل چینی‌ها «روزی روزگاری در هالیوود» را نمی‌بینند.

به گزارش ورایتی، تارانتینو گفته است فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» را مطابق با خواست چینی‌ها تدوین مجدد نمی‌کند. به این ترتیب یک بار دیگر فیلمی از این کارگردان حداقل به صورت رسمی در چین به نمایش درنمی‌آید و چینی‌ها نمی‌توانند شاهد حضور لئوناردو دی کاپریو و برد پیت بر پرده سینماها باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارانتینو قبلا نیز با همین مشکل برای فیلم «جانگوی از بند رها شده» در چین مواجه شده بود و در نهایت پذیرفت تا تغییراتی در صحنه‌های خشن فیلم بدهد و صحنه‌های خشونت‌بار آن را حذف کند تا فیلمش بتواند در چین اکران شود اما این کار اهمیت زیادی نداشت زیرا وقتی فیلمش در نسخه جدید تدوین شده راهی سینماها شد، تنها ۲.۷ میلیون دلار فروش کرد در حالی که فروشی ۴۲۵.۴ میلیون دلاری را در سطح جهان تجربه کرده بود و مردم چین هم غالباً نسخه غیرقانونی آن را تماشا کرده بودند.

اکنون در حالی که فیلم جدید کوئنتین تارانتینو بیش از ۳۶۶ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته و چینی‌ها منتظر تماشای دی‌کاپریو و برد پیت بودند، و احتمال می‌رفت این فیلم فروش قابل توجهی در این کشور داشته باشد، به نظر می‌رسد این اکران منتفی شده باشد.

در حالی که شرکت سونی توزیع‌کننده فیلم است، مقامات چینی به این کمپانی نگفته‌اند چه مشکلی برای نمایش این فیلم وجود داشته است، اما یک منبع داخلی گفته است در حالی که فیلم قرار بود ۲۵ اکتبر(۳ آبان) در این کشور راهی سینماها شود، از برنامه اکران بیرون کشیده شده است. گفته شده این تصمیم پس از آن گرفته شد که شنان لی دختر بروس لی به خاطر نحوه نمایش شخصیت پدرش در فیلم شکایت خود را به وزارت ملی فیلم چین ارایه کرده است.

اعتراض دختر بروس لی به این است که پدرش به عنوان فردی مغرور و وراج نشان داده شده که تلاش دارد تا شخصیتی که پیت نقشش را ایفا می‌کند را به مبارزه بکشاند، در حالی که او چنین شخصیتی نبود.

تارانتینو پس از مطرح شدن این نظرات از فیلمش دفاع کرده بود و در کنفرانس مطبوعاتی در مسکو گفته بود قهرمان «اژدها وارد می‌شود» به نوعی مردی مغرور هم بود و نحوه حرف زدن او خیلی هم فروتنانه نبود.

گفته شده در صورتی که تارانتینو صحنه‌های مرتبط با بروس لی را حذف کند می‌تواند فیلمش را در چین به نمایش درآورد، شرطی که تارانتینو به آن تن نداده است.

«روزی روزگاری در هالیوود» باید یکی از مدعیان اسکار امسال باشد و در حالی که با بودجه ۹۰ میلیون دلاری ساخته شده تاکنون ۳۶۶.۸ میلیون دلار در دنیا فروش کرده است.  سونی و تارانتینو تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده‌اند.

مهر

منبع: ساعت24

کلیدواژه: تارانتینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳

فیلم سینمایی «مست عشق» اثر حسن فتحی از فردا پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳، در شش سینمای مشهد اکران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، اکران مردمی فیلم سینمایی مست عشق به نویسندگی و کارگردانی حسن فتحی درحالی از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در کشور آغاز می‌شود که ۶ سینمای مشهد میزبان این فیلم خواهند بود.

پردیس‌های سینمایی اطلس، گلشن، برفی، ویلاژتوریست، پارک‌بازار و سیمرغ از جمله سینماهای مشهد هستند که این فیلم را اکران می‎‌کنند.

«مست عشق» فیلمی پرحاشیه در فرایند تولید، است که بالاخره پس از کش‌وقوس‌های فراوان، زمان اکران آن قطعی شد و اکنون علاقه‌مندان می‎‌توانند با تهیه بلیت این اثر را تماشا کنند.

کد خبر 747328

دیگر خبرها

  • رکوردشکنی شمس و مولانا در سینمای ایران؛ «مست عشق» نیامده از ۵ فیلم سبقت گرفت
  • رکوردشکنی شمس و مولوی در سینمای ایران
  • خانواده قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • خانواده هم قاتل از «بی‌بدن» شکایت می‌کنند؟
  • آغاز اکران فیلم «مست عشق»
  • مست عشق و حواشی یک پوستر
  • رکوردشکنی «مست عشق» در روز اول اکران
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • (تصاویر) اکران خصوصی فیلم سینمایی «مست عشق»
  • اکران فیلم سینمایی «مست عشق» در ۶ سینمای مشهد از فردا ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳