Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@08:20:57 GMT

بازگشت ۳۵۰ هزار نفر از زوار با اتوبوس طی روزهای آتی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۶۱۴۷

بازگشت ۳۵۰ هزار نفر از زوار با اتوبوس طی روزهای آتی

به گزارش خبرنگار مهر، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی صبح امروز در قرارگاه مرکزی حمل و نقل زائران اربعین حسینی گفت: با توجه به اینکه سفر اربعین غیر قابل پیش بینی و  زوار و مردم آن را برنامه‌ریزی می‌کنند که چه زمانی به این سفر بروند، با ارتباط اس ام اسی که ستاد مرکزی اربعین با مردم داشت به گونه‌ای کار پیش رفت که این برنامه ریزی ها و عملکرد که مردم و زوار داشتند ارتباط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی با اشاره به انطباق ۹۰درصدی ارتباط ستاد اربعین و زائران از طریق اس ام اس ادامه داد:  به همین دلیل می‌توان گفت این برنامه ریزی جواب داد. الان حدود ۸۰۰ هزار نفر که در عتبات هستند و در حال بازگشت تا  دو روز دیگر هستند.

اسلامی خاطر نشان کرد: پیش بینی های لازم برای این که وسیله نقلیه لازم برای آنها فراهم شود در هر چهار مرز صورت گرفته است. برآورد ما این است که از این ۸۰۰ هزار نفر را با توجه به اینکه تعدادی که با خودروی شخصی مسافرت کردند حدود ۳۰۰ الی ۳۵۰ هزار نفر بخواهند با اتوبوس برگردند. 

وزیر راه تاکید کرد ۱۱ هزار اتوبوس برای این کار در نظر گرفته شده که و امیدوار هستید طبق همین برنامه ریزی زائران بتوانند با وسایل نقلیه عمومی که برای آنها در نظر گرفته شده بازگشت داشته باشند.

وی با اشاره به سخنان وزیر کشور مبنی بر استراحت زوار در مرز و رعایت نکات ایمنی در رانندگی گفت: این نکات مورد تایید همه ما است که زائران با ما خستگی رانندگی نکنند.

وی با تشکر از همه کسانی که در حوزه حمل و نقل اربعین حسینی تلاش کردند، بیان داشت: ما با حداقل تاخیر در هواپیما مواجه بودیم حدود ۳۰ الی ۳۵ درصد بیشتر از سال گذشته پرواز داشتیم حدود ۱۰۰ درصد در مسئله قطار از سال گذشته بیشتر بوده است و میزان مسافران در حمل و نقل جاده ای با یک افزایش یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفری مواجه شده است. 

وزیر راه تصریح کرد: امیدوارم که انشاالله بتوانیم بهسازی و توسعه پایانه های مرزی را همچنان ادامه دهیم  کیفی‌سازی راه‌ها را همچنان ادامه دهیم نه فقط برای اربعین بلکه برای کل ایام مردم بتوانند با رفاهی کامل با ایمنی سفر کنند.

کد خبر 4750308 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد اسلامی معاونت وزیر راه و شهرسازی اربعین حسینی اربعین 98 اربعین حسینی شهرداری تهران شورای شهر تهران هفته ناجا نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه پیروز حناچی شهر تهران محسن هاشمی آتش نشانی سازمان حج و زیارت ناجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم

عباس علی آبادی اظهار کرد: گاهی به بهانه تامین مالی و گاهی به بهانه زمان اینکه خودرو فوری مورد نیاز است واردات انجام می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه در حال حاضر یکی از بهانه‌ها این است که تامین کنندگان خارجی مایل به تامین مالی هستند، تصریح کرد: باید این بهانه را از بین ببریم و روش‌هایی را برای تامین مالی و مشارکت دادن مردم در این امر پیدا کنیم تا به این بهانه‌ها به سمت خارجی‌ها نرویم. یکی دیگر از عوامل واردات نیاز‌های فوری است، اما اگر از قبل این نیاز‌ها اعلام شود، تولیدکنندگان توان تامین آن را دارند.


دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • وزیر صنعت: برای تولید اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • برای تولید اتوبوس و کشنده نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • فیلم/ وزیر صمت: در تامین اتوبوس نیازمند خارجی‌ها نیستیم
  • عکس‌| تمرینات انفجاری «پادشاه» برای بازگشت!
  • تمرینات انفجاری«پادشاه» برای بازگشت!