Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

طبق آخرین گزارش وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها در روز اربعین ترافیک سنگین و نیمه سنگین در محورهای مهران و خسروی دیده می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایلنا، آخرین وضعیت جوی و ترافیکی ساعت امروز شنبه ۲۷ مهر سال ۹۸ تا پیش از سال ۹ صبح امروز به شرح ذیل است:

در محور مهران-ایلام (محدوده تونل راه کربلا) ترافیک نیمه سنگین و طول محور  پرحجم و روان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در محور ایلام-سرابله(محدوده تونل آزادی) ترافیک سنگین و طول محور پرحجم و روان و در محور مهران-دهلران ترافیک پرحجم و روان مشاهده می‌شود.

در محور شلمچه-خرمشهر (محدوده یادمان شهدای شلمچه) ترافیک نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان و در محورهای چذابه - بستان -حمیدیه ترافیک پرحجم  و روان دیده شده است.

بنابر این گزارش در محور حمیل – پل سیمره  ترافیک به صورت نیمه سنگین، در محورهای مرزخسروی-قصرشیرین-سرپل ذهاب-اسلام آبادغرب پرحجم و روان و در  محور کرمانشاه-همدان  ترافیک به صورت پرحجم و  روان مشاهده می‌شود.علاوه بر این محورسرابله– کرمانشاه (محدوده‌های زنجیره سفلی,حمیل)  ترافیک نیمه سنگین و (محدوده های گلمه,شباب,زعفران علیا ,ماهیدشت) ترافیک پرحجم است.

سایر محورهای کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: سفر اربعین محور مهران ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۲۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران در جاده‌های ۶ استان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور گفت: گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا در سراسر کشور حاکی از آن است که در حال حاضر شاهد ترافیکی روان در اکثر جاده‌های کشور هستیم و تنها در چهار محور آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پل فردیس تا پل کلاک، آزادراه کرج – قزوین محدوده های مهرویلا و کمال شهر، آزادراه ساوه – تهران محدوده احمد آباد مستوفی و برخی از مقاطع محور شهریار – تهران ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت:  گزارش‌ها حاکی از مه‌گرفتی در ارتفاعات محورهای هراز و چالوس است، در همین راستا نیز لازم است که رانندگان ضمن اینکه با دقت بیشتر و سرعت مطمئنه رانندگی میِ کنند، چراغ‌های مه شکن خودرو خود را نیز روشن کنند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین از بارش باران در برخی از محورهای استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی و خراسان رضوی خبر داد و اظهارکرد:‌ توصیه همیشگی پلیس در شرایط بارندگی، رانندگی با سرعت مطئمنه و رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو مقابل است.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ و ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از آغاز سفر حتما با این شماره‌ها تماس گرفته و ضمن اطلاع از وضعیت جوی، ترافیکی و انسداد محورها، مناسب‌ترین زمان و مسیر را برای سفر خود انتخاب کنند.

دیگر خبرها

  • ۲ باب سردخانه ۲۴۰ تنی در مرز مهران راه اندازی شد
  • ترافیک نیمه‌سنگین در جاده‌های شمال
  • بارش باران در جاده‌های ۶ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ترافیک سنگین در آزاد راه کرج - تهران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • اقدامات خوبی برای اصلاح فرهنگ ترافیک کرمانشاه صورت گرفته است
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • وضعت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد