Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-07@06:11:16 GMT

زائران اربعین در مسیر بازگشت استراحت کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۶۵۳۱

زائران اربعین در مسیر بازگشت استراحت کنند

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز(شنبه) با حضور در محل سازمان راهداری و حمل و‌نقل جاده ای کشور، از مرکز مانیتورینگ راه های کشور نیز بازدید کرد.

رحمانی فضلی در این بازدید با تسلیت ایام اربعین حسینی، اظهار کرد: با هماهنگی و‌همدلی و همکاری دستگاه‌های اجرایی، مردم خوبمان و زوار توفیقات مهمی در مراسم اربعین امسال داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر زائر نسبت به سال قبل داشته ایم. قطعا موانعی بوده که برای رفع موانع اقدام می‌کنیم.

وزیر کشور تاکید کرد: هیچ مشکلی در حوزه تردد، خدمات و امنیت نداشته‌ایم؛ البته این بدان معنا نیست که کاستی‌ها نباشد که برای رفع آن‌ها اقدام می کنیم.

وی ادامه داد: یکی از نگرانی‌های ما برای برگشت زوار بود که در زمان ازدحام بازگشت بتوانیم هماهنگی‌ های لازم را انجام دهیم. در این بخش با مدیریت، برنامه‌ریزی، تکنولوژی و علم در کنار مسئولیت پذیری شاهد روانی جاده‌ها و کم خطر بودن آن‌ها بودیم.

وی در ادامه از رانندگان اتوبوس، خلبانان و همه رانندگان جاده‌ای، کارکنان راه و شهرسازی و وزیر راه و معاونینش تشکر کرد.

وزیر کشور گفت: حدود ۶میلیون و دویست هزار نفر تردد داشته‌ایم ؛ این آمار رکوردهای جدیدی است که نشان‌دهده قدرت و قوت برنامه ریزی است.

وی یادآور شد: ما وارد کشور دیگری می‌شویم و با قوانین و مقررات آنان مواجهه هستم، کشور عراق همکاری‌های خیلی خوبی داشت؛ اما زیر ساخت‌هایی هم لازم است که با همکاری در آینده آن‌ها را هم حل می‌کنیم.

وزیر کشور خطاب به زائرین، گفت: توصیه می کنم پس از زیارت، زوار سریع بازگردند. حدود ۶۰ درصد از زوار با وسیله شخصی رفتند، بنابراین به محض رسیدن به ماشین‌هایشان سریع رانندگی نکنند. جا و مکان و خدمات مهیا شده چند ساعتی استراحت کنند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: اربعین زوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سید مجید میراحمدی افزود: ستاد مرکزی اربعین و بانک مرکزی ارز مسافرتی برای زائران اربعین به صورت دینار مانند سال گذشته پیش بینی کرده است.

وی ادامه داد: نماینده بانک مرکزی نیز برای تأمین ارز موافقت خود را اعلام کرد و قطعاً میزان ارز زائرین اربعین حداقل برابر با میزان سال گذشته خواهد بود و اگر لازم باشد افزایش پیدا می‌کند.

احمدی گفت: موافقت اولیه برای تأمین ارز موکب‌ها با بانک مرکزی صورت گرفته و در آینده جزئیات آن مشخص می‌شود.

کد خبر 6098195

دیگر خبرها

  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • ارز مسافرتی برای زائران اربعین پیش بینی شده است
  • توافق با عراق برروی بیش از ۵۰ محور درخصوص ایام اربعین
  • ارز مسافرتی زائران اربعین پیش بینی شده است
  • تیم بسکتبال دانشگاه آزاد در مسیر بازگشت به لیگ برتر
  • ترافیک در مسیر بازگشت از شمال/ جوی آرام در دیگر جاده‌های کشور
  • ترافیک بازگشت از شمال در چالوس و هراز ادامه دارد/ جو آرام در تمام جاده‌های کشور
  • هشدار پلیس نسبت به احتمال ریزش سنگ در جاده کرج
  • ریزش سنگ در جاده کرج - چالوس؛ ترافیک سنگین در محورهای شمالی