Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی صبح امروز با حضور پرشور عاشقان حسین (ع) و مقامات استان در قزوین برگزار شد. ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ استانها قزوین نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، راهپیمایی جاماندگان اربعین امسال نیز همچون سال‌های قبل با حضور گسترده و استقبال قابل توجه عاشقان  سالار شهیدان در قزوین برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاروان جاماندگان اربعین قزوین مسیرش را با حرکت عاشقان حسین (ع) از خیابان پیغمبریه به سمت خیابان نادری،  آغاز می‌کند و در ادامه  با گذشتن از خیابان نادری به میدان سرداران می‌رسد و از آن مسیر به سمت خیابان شهید بابایی تا فلکه جانبازان و جاده نورالشهدای شهرستان قزوین راهش را ادامه می‌دهد.

آغاز مراسم پیاده روی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در تهرانبازدید شهردار قم از مواکب حرم حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران در مسیر پیاده روی اربعیناخبار اربعین 98|پیاده روی اربعین حسینی به سمت مرز چذابه + تصویر

این مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر روز اربعین در تپه نورالشهدا به امامت حجت الاسلام قابل امام جمعه موقت قزوین و با قرائت زیارت اربعین توسط حاج محمد غلامی از مداحان استان پایان می‌یابد.

این درحالی است که کاروان جاماندگان اربعین در شهرستان آبیک نیز با ذکر یا حسین (ع) طی طریق خواهد کرد.

لازم به یادآوری است امروز 26 هیات عزاداری در 18 مسجد شهر قزوین با برپایی مراسم نوحه خوانی و همچنین راه اندازی ایستگاه‌های صلواتی میزبان شهروندان هستند.

انتهای پیام/ز

R41364/P/S6,63/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی،مسئول برگزاری این مراسم گفت:به مناسبت هفته سلامت همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهر خرو برگزار شد.
مهدی رحمانی افزود: در این همایش ۸۰۰ نفر از خانواده‌های شهر خرو مسیر ۲ کیلومتری میدان امام رضا (ع) تا پارک گلزار شهدای گمنام را پیاده‌روی کردند.

او گفت: در پایان این مراسم به تعداد ۱۱۰ نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی در شهر خروشهرستان نیشابور
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • تیر، فرصت دوم برای جاماندگان کنکور سراسری در خراسان جنوبی
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد