Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه اتلتیکومادرید به منظور به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای پاری‌سن‌ژرمن با منچستریونایتد وارد رقابت می‌شود. ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه فرانسوی «اکیپ» با انتشار گزارشی مدعی شد باشگاه اتلتیکومادرید وضعیت ادینسون کاوانی، مهاجم اروگوئه‌ای تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن را زیرنظر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مهاجم 32 ساله قراردادش در پایان فصل فصل جاری با این باشگاه فرانسوی به پایان می‌رسد، این در حالی است که چند باشگاه اروپایی نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم نسبت به حفظ کاوانی 32 ساله علاقه‌مند است، اما برای این کار باید باد منچستریونایتد که نسبت به جذب این مهاجم اروگوئه‌ای به شدت علاقه‌ نشان داده، رقابت کند. اتلتیکومادرید هم در حالی به صف مشتریان کاوانی اضافه و با منچستریونایتد وارد رقابت شده که دو باشگاه اینتر و یوونتوس نیز به همراه ناپولی وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارند.

آلوز دلیل جدایی از پاری‌سن‌ژرمن را فاش کرد: پاریس شهر نژادپرست‌‌هاست!

مهاجم سرشناس تیم ملی فوتبال اروگوئه که در سال 2013 از ناپولی به پاری‌سن‌ژرمن پیوست، تاکنون در 284 بازی از رقابت‌های مختلف 195 گل برای پاریسی‌ها به ثمر رسانده است. ادینسون کاوانی همچنین با PSG به پنج قهرمانی در لوشامپیونه، چهار قهرمانی در جام حذفی فرانسه، پنج قهرمانی در جام اتحادیه فرانسه و چهار قهرمانی در سوپرجام فرانسه دست یافته است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ادینسون کاوانی پاری‌سن‌ژرمن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن ادینسون کاوانی پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)

گل بارکولا به لوآور را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • پاری سن ژرمن ۳ - ۳ لوآور/ قهرمانی چند روز به تاخیر افتاد+ فیلم
  • جشن قهرمانی پاریسی‌ها به تعویق افتاد
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • گل راموس به لوآور (پاری سن ژرمن ۳-۳ لوآور)
  • لوآور رده پانزدهمی، جشن قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن را به تاخیر انداخت
  • پی‌اس‌جی ۳-۳ لوهاور: قهرمانی به تأخیر افتاد
  • گل حکیمی به لوآور (پاری سن ژرمن ۲-۳ لوآور)
  • گل بارکولا به لوآور (پاری سن ژرمن ۱-۱ لوآور)
  • ساعت پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و لو هاور + پخش آنلاین
  • ساعت پخش بازی پاری‌سن‌ژرمن و لوآور امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳