Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز با حضور در محل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای کشور از مرکز مانیتورینگ راه‌های کشور بازدید کرد. اسلامی وزیر راه و شهرسازی نیز در این مرکز حضور داشت.

رحمانی فضلی با تسلیت ایام اربعین اظهار کرد: با هماهنگی و همدلی و همکاری دستگاه های اجرایی، مردم خوبمان و زوار توفیقات مهمی در مراسم اربعین امسال داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیش از یک میلیون و پانصد هزار نفر زائر نسبت به سال قبل داشته‌ایم، قطعا موانعی بوده که برای رفع موانع اقدام می‌کنیم.

وزیر کشور تاکید کرد: هیچ مشکلی در حوزه تردد، خدمات و امنیت نداشته‌ایم. این بدان معنا نیست که کاستی‌ نبوده؛‌ چرا که ما برای رفع آن‌ها اقدام می‌کنیم.  

او ادامه داد: یکی از نگرانی‌های ما برای برگشت زوار بود که در زمان ازدحام بازگشت بتوانیم هماهنگی های لازم را انجام دهیم. در این بخش با مدیریت، برنامه‌ریزی، تکنولوژی و علم در کنار مسئولیت پذیری شاهد روانی جاده ها و کم خطر بودن آن‌ها بودیم.

او در ادامه از رانندگان اتوبوس، خلبانان و همه رانندگان جاده‌ای، کارکنان راه و شهرسازی و وزیر راه تشکر کرد.

وزیر کشور گفت: حدود ۶ میلیون و دویست هزار  نفر تردد داشته‌ایم؛ این آمار رکوردهای جدیدی است که نشان دهده قدرت و قوت برنامه ریزی است.

او یادآور شد: ما وارد کشور دیگری می شویم و با قوانین و مقررات آنان مواجهه هستیم، کشور عراق همکاری های خیلی خوبی داشت؛ اما زیرساخت‌هایی هم  لازم  است که با همکاری در آینده آن‌ها را هم حل می‌کنیم.

وزیر کشور خطاب به زائرین گفت: توصیه می‌کنم پس از زیارت، زوار سریع بازگردند. حدود ۶۰ درصد از زوار با وسیله شخصی رفتند، بنابراین به محض  رسیدن به ماشین‌های‌شان سریع رانندگی نکنند. جا و مکان و خدمات مهیا شده چند ساعتی استراحت کنند.

تلاش سعودی‌ها و آمریکایی‌ها برای تاثیرگذاری بر راهپیمایی اربعین

همچنین مهر نوشت:

علاء الدین بروجردی با اشاره به توطئه های عربستان و آمریکا در ناآرامی های عراق گفت: سیاست آمریکا در عراق اشغالگری بود. تلاش داشتند عراق را تبدیل به یکی از ایالت های آمریکا کنند اما جمهوری اسلامی ایران در کنار ملت و دولت عراق، آمریکا را شکست داد و همچنان به حمایت های خود از ملت و دولت عراق ادامه خواهد داد.

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: در مدتی که داعش در عراق حضور فعال و تأثیرگذار داشت، جمهوری اسلامی به اتفاق دولت عراق، سوریه و روسیه اتاق عملیات مشترکی در بغداد و دمشق تشکیل داد.

او تصریح کرد: آمریکا و عربستان با برخی ترفندها نتوانسته‌اند بر روابط ایران و عراق که دارای عمق تاریخی است تأثیرگذار باشند و یا از حضور مردم در راهپیمایی اربعین بکاهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: عربستان و آمریکا از مجموعه سیاست‌های ایران در عراق و سوریه عصبانی هستند و دست به مقابله نظامی، تبلیغاتی و سیاسی زده اند.

او با اشاره به حضور حشدالشعبی و موکب داران اربعین و همچنین مقتدا صدر در بیت رهبری و دیدار آنها با مقام معظم رهبری گفت: آمریکا و عربستان از این دیدارها ناخرسند هستند و از اینکه آیت الله خامنه ای در عراق و منطقه دارای جایگاه ویژه ای است، عصبانی می باشند اما این عصبانیت راه به جایی نخواهد برد.

بروجردی اظهارداشت: مجموعه اقدامات ایران و دیدارهای اخیر حشدالشعبی، موکب داران اربعین و مقتدا صدر موجب عمیق تر شدن ارتباطات ایران و عراق شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عربستان تلاش داشت مقتداصدر را به سمت خود جذب کند و حضور ایشان در بیت رهبری بسیار مهم بود.

27216

کد خبر 1312132

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: عبدالرضا رحمانی فضلی علاءالدین بروجردی پیاده روی اربعین اربعین پیاده روی اربعین سوریه دونالد ترامپ کردهای سوریه ترکیه ایالات متحده آمریکا باشگاه پرسپولیس کربلا لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۶۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران

وزیر کشور از پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد و در جریان آخرین وضعیت آن قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری شهر،  وحیدی وزیر کشور صبح امروز به همراه معاون عمرانی شهرداری تهران از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در منطقه ۱۸ بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن خداقوت‌گویی به دست‌اندرکاران و مجریان پروژه، در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیزیکی، رفع معارضین و عملیات عمرانی آن قرار گرفت.

گفتنی است، پروژه بزرگراه شهید بروجردی واقع در منطقه ۱۸ تهران، انتهای آزادراه ساوه را به میدان فتح متصل و در نهایت به انتهای جنوبی اتوبان یادگار امام(ره) خواهد رسید.

«پروژه شهید بروجردی» از تقاطع آزادگان تا بزرگراه یادگار امام(ره) ۹ کیلومتر است و در هفتاد و پنجمین پویش امید و افتخار بود که فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به طول ۳/۷ کیلومتر افتتاح شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بازدید وزیر کشور از آخرین وضعیت پروژه شهید بروجردی در تهران
  • حضور بلینکن در چین هم‌زمان با تصویب بسته کمک نظامی به تایوان از سوی واشنگتن
  • صدور ویزای زائران حج تمتع در حال پیگیری است
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی
  • درخواست بلینکن از چین: با شرکت‌های آمریکایی عادلانه رفتار کنید
  • بازدید وزیر کشور از پروژه بزرگراه شهید بروجردی در جنوب تهران
  • ناقوس مرگ حضور نظامی آمریکا در ساحل
  • عملیات در محل تجمع و عیش و نوش مستشاران آمریکایی‌ به روایت حسین مظفر
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی