Web Analytics Made Easy - Statcounter

جورجینیو واینالدوم، ستاره هلندی باشگاه لیورپول، معتقد است که این تیم می‌تواند رکورد قهرمانی آرسنال بدون حتی یک شکست را تکرار کند.

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال موفق شده بود در فصل ۴-۲۰۰۳ با هدایت آرسن ونگر به قهرمانی در رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کند. آرسنالی ها در آن فصل بدون حتی یک شکست به مقام قهرمانی رسیده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لیورپول هم فصل جاری لیگ برتر را با هشت پیروزی پیاپی آغاز کرد و در حال حاضر با هشت امتیاز برتری نسبت به منچسترسیتی، در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد. در این بین، جورجینیو واینالدوم هافبک هلندی لیورپول معتقد است که این تیم نیز می‌تواند در فصل پیش رو رکورد آرسنال را تکرار کند و بدون حتی یک شکست به مقام قهرمانی رقابت های لیگ برتر برسد.


او در این باره گفت: "هیچ کس نمی داند در آینده چه اتفاقی رخ نخواهد داد اما به نظر من ثبت این رکورد برای ما نیز امکان پذیر است. اگرچه تا به اینجا شانس نیز کمی با ما یار بوده است اما دائماً در حال تلاش کردن هستیم.

 


با این وجود لیورپول هرگز به شکستن رکورد آرسنال فکر نمی کند و ما تنها روی عملکرد خود تمرکز کرده‌ایم. همه بازی ها در لیگ برتر بسیار سخت و دشوار هستند؛ شما می توانید این موضوع را از بازی های هفته گذشته ما متوجه شوید.


ما تا به حال در همه بازی ها پیروز بوده ایم چرا که تلاش و تمرکز فوق العاده ای از خود نشان داده ایم. هر چند که کمی خوش شانس نیز بودیم."


آرسنال در فصل ۴-۲۰۰۳ موفق شده بود با ۲۶ پیروزی و ۱۲ تساوی و بدون حتی یک شکست به مقام قهرمانی رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کند.

جورجینیو واینالدوم لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: لیورپول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود

شکست مقابل اورتون، به منزله تیر خلاص بر پیکر لیورپول و کلوپ بود.

طرفداری | مدافع سابق قرمزها دیگر امیدی به قهرمانی تیم محبوب‌اش در لیگ برتر ندارد .

اورتون پس از 14 سال در دربی خانگی مرسی‌ساید به پیروزی دست یافت تا هدیه دردناکی برای خداحافظی به یورگن کلوپ تقدیم کند. اورتون و لیورپول در چارچوب دیدار معوقه از هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم رفته بودند که این بازی با برتری 2-0 تافی‌ها همراه شد. اختلاف لیورپول با آرسنال به 3 امتیاز افزایش یافت. منچسترسیتی نیز در صورت پیروزی در 2 بازی باقی مانده، اختلاف 5 امتیازی ایجاد می‌کند.

جیمی کرگر مفسر ورزشی شبکه اسکای اسپورتس پس از پایان این مسابقه و شکست قرمزها در دربی مرسی‌ساید این باخت را پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی لیگ برتر دانست.

این شکست، پایان امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود. تقریبا این حس را دارد. سفر و مسیر فوق‌العاده‌ای بود اما الان وقت عصبی شدن از بازیکنان یا کلوپ نیست. فقط لازم است که روی پر قدرت تمام کردن فصل تمرکز کنیم.

اورتون 2-0 لیورپول؛ خاکستر یک امید ویرانگر

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • قهرمانی بدون شکست آرسنال در ورزشگاه وایت هارت لین (25 آوریل، 2004) / فیلم
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • گواردیولا: اتفاقی که برای لیورپول افتاد ممکن است برای ما هم رخ دهد
  • گواردیولا: شاید ما هم مثل لیورپول شویم!
  • شکست‌ناپذیران؛ 20 سال از آخرین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس گذشت / عکس
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • ضربه سنگین اورتون به شانس قهرمانی لیورپول؛ یونایتد پیروز شد
  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • افتضاح تاریخی؛ رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر انگلیس!