Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت های عزاداران البرزی همزمان با اربعین حسینی با حضور در آستان امامزادگان به سوگواری برای سرور و سالاران شهیدان پرداختند.

اجتماع هیئت های عزاداری به صورت متمرکز در آستان مقدس امامزاده محمد (ع) وسکینه خاتون (س) حصارک کرج برپا شد.

عزاداران حسینی از صبح امروز پیاده روی خود را در دو مسیر جداگانه میانجاده و میدان دانشگاه حصارک به سمت آستان مقدس امامزادگان آغاز کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مداحان نیز برای سوگواران به مداحی پرداختند و در ادامه زیارت امام حسین (ع) قرائت شد.

بسیاری از شهروندان کرجی نیز با پخت نذری از عزاداران و سوگواران حسینی پذیرایی کرده و ارادت خود به خاندان عصت و طهارت (ع) را نشان دادند.

پیش از این غفور قاسمپور، فرماندار کرج از رشد پنج برابری نذورات مردمی برای برگزاری هرچه باشکوه اربعین حسینی خبر داد  و گفته بود؛ به منظور برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی اربعین با هم افزایی صورت گرفته همه نذورات نقدی و غیرنقدی شهروندان فهیم و بخشداری ها، شهرداری ها و ادارات شهرستان جمع آوری و در حساب ستاد اربعین شهرستان کرج متمرکز شده است.

فرماندار کرج همچنین گفته بود؛ حدوداً ۵۰۰ میلیون تومان نذورات در شهرستان کرج جمع آوری شده که برابر جدول زمانبندی با نظارت مستقیم ستاد شهرستان، صرف تجهیز و تأمین اقلام مورد نیاز درموکب ها خواهد شد.

گفتنی است؛ تجمع بزرگ عزاداری اربعین حسینی به همت ستاد برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی غرب کرج و اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد.

کد خبر 4750429

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی عزاداران حسینی شهرداری ها استان البرز شهرستان کرج اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان قزوین شیراز شهرکرد رادیو اربعین موکب بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • تاریخ دقیق برگزاری نوبت اول کنکور سراسری برای جاماندگان اعلام شد
  • احداث ۴ شبستان جدید در آستان حسینی
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا (ع) در دهه کرامت
  • برگزاری کنگره جهانی حضرت رضا(ع) در دهه کرامت
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی در شهرستان اردل + فیلم
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند