Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک پیروزی و یک شکست حاصل کار نمایندگان ایران در روز دوم مسابقات گرندپری بلغارستان.

طرفداری- مرحله سوم مسابقات گرندپری در سال 2019 از روز گذشته (جمعه – 26 مهرماه) با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در "صوفیه" بلغارستان آغاز و به مدت 3 روز ادامه دارد.
امروز شنبه و در روز دوم، مبارزات اوزان 80+ کیلوگرم مردان و 67- و 67+ کیلوگرم زنان انجام خواهد شد که در این روز سجاد مردانی و سعید رجبی در وزن 80+کیلوگرم هوگوپوشان ایرانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سجاد مردانی نماینده وزن ۸۰+ کیلوگرم کشورمان در نخستین گام به مصاف گیل یانگ از کره جنوبی رفت و در نهایت این دیدار با نتیجه ۱۳ بر ۲۰ به سود نماینده کره جنوبی به پایان رسید و مردانی از دور رقابت ها کنار رفت.
به نقل از فارس، در ادامه این مسابقات سعید رجبی نماینده وزن + ۸۰ کیلوگرم تیم ملی تکواندوکشورمان در گام نخست به مصاف برگون از کانادا رفت و این دیدار با نتیجه ۸ بر ۴ به سود نماینده کشورمان تمام شد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، تیره روزی های الاتحاد در این فصل از مسابقات ادامه دارد و پس از اینکه آنها چند روز پیش دیدار نیمه نهایی جام حدفی را به الهلال واگذار کردند، جمعه شب نیز مقابل یک تیم قعر جدولی تن به شکست دادند.

در دیداری از هفته سی ام مسابقات لیگ حرفه ای عربستان، تیم فوتبال ابهاء که در رده هفدهم جدول هجده تیمی قرار داشت، موفق شد با نتیجه سه بر یک از سد قهرمان فصل گذشته عربستان عبور کرده و یک پله در جدول صعود کند.

به گزارش روزنامه الشرق الاوسط، مارسلو گایاردو، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال الاتحاد، پس از شکست خفت بار مقابل تیم قعرجدولی ابهاء، از حضور در نشست خبری پس از این دیدار خودداری کرد.

طبق قوانین کمیته برگزاری مسابقات، این مربی به دلیل عدم حضور در نشست خبری، مشمول جریمه های کمیته انضباطی و اخلاقی خواهد شد.

هواداران الاتحاد در فضای مجازی رفتار مربی تیمشان را رد کرده و اعلام کردند که او باید توضیح دهد که علت این باخت تحقیرآمیز مقابل تیمی که برای بقا می جنگد، چه چیزی بوده است.

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان
  • پیروزی نوشاد عالمیان مقابل رنکینگ ۲۹ جهان در مسابقات عربستان
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • حذف فتوحی و باهر از جدول مقدماتی شمشیربازی گرندپری سئول   
  • مربی بنزما جنبه شکست را نداشت!
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس آسیا
  • حذف پنج نماینده دیگر ایران در بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا