Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@19:09:07 GMT

صعود کویت و لبنان به جام ملت‌های فوتسال آسیا

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۷۳۰۹

صعود کویت و لبنان به جام ملت‌های فوتسال آسیا

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتی جام ملت های فوتسال آسیا (۲۰۲۰ - ترکمنستان) در منطقه غرب آسیا به میزبانی بحرین در حال پیگیری است.

گروه A؛ صعود کویت با برد پرگل مقابل عراق و حذف فلسطین
در گروه A غرب آسیا، روز گذشته تیم ملی فوتسال کویت موفق شد در نتیجه ای قابل توجه تیم عراق را با نتیجه پرگل ۴ بر یک شکست بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کویت با این برد ۹ امتیازی شد تا صعودش به مرحله نهایی جام ملت ها قطعی شود.

بحرین هم در دیدار با فلسطین با نتیجه ۴ بر یک پیروز شد تا با ۴ امتیاز در رده دوم جدول قرار بگیرد. این گروه ۵ تیمی است و تاکنون حذف فلسطین قطعی شده است.

گروه B؛ صعود لبنان با شکست عربستان و حذف قطر
در گروه B هم که چهار تیمی است، تیم ملی لبنان موفق شد ۲ بر یک عربستان را شکست بدهد. عمان هم با سه گل قطر را از پیش رو برداشت. به این ترتیب در گروه B صعود لبنان قطعی شده است. عربستان و عمان هرکدام با سه امتیاز در رده های دوم و سوم هستند. قطر هم بدون کسب امتیاز از رسیدن به جام ملت ها بازماند.

در منطقه غرب آسیا دو تیم برتر هر گروه به صورت مستقیم به جام ملت های آسیا صعود می کنند. تیم های سوم هرگروه هم یک مسابقه پلی آف با یکدیگر برگزار می کنند و برنده این بازی راهی جام ملتها می شود.

علاوه بر ترکمنستان که به خاطر میزبانی حضورش در جام ملت ها قطعی است، تیم های ایران و قرقیزستان هم به خاطر همگروهی با ترکمنستان (در منطقه آسیای مرکزی) صعودشان از پیش مسجل شده است.

کد خبر 4750426 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال عراق فوتسال جام ملت های آسیا فوتسال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران جام جهانی والیبال تیم ملی والیبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس والیبال تیم فوتبال امید ایران لیگ برتر فوتبال ایران تیم ملی فوتبال بحرین تیم ملی فوتبال کامبوج کشتی فرنگی مارک ویلموتس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا با حضور ۳۲ تیم به میزبانی کشور تایلند در حال برگزاریست امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت و در دور دوم مرحله گروهی رقابت‌ها تیم ایران یک با ترکیب حبیب اکبرزاده و امیرعلی قلعه نویی با نتیجه ۲ به صفر برابر تیم هنگ کنگ ۲ به برتری رسید و راهی مرحله یکچهارم پایانی شد.    تیم ایران یک پیش از این هم در گروه ۳ مقدماتی مسابقات مقابل تیم‌های ویتنام یک، استرالیا ۲ به برتری رسیده و به عنوان صدر نشین به دور بعد راه پیدا کرده بود.    تیم کشورمان برای رسیدن به نیمه نهایی، امروز به مصاف تیم نیوزیلند ۲ می‌رود.    اما در گروه چهار مقدماتی، تیم ایران دو متشکل از (محمد رسول بستگانی – کیارش باقری) با تیم‌های چین یک، سنگاپور یک و ویتنام دو مسابقه داد و بدون کسب پیروزی از حضور در مرحله بعد بازماند. ­

دیگر خبرها

  • تیم هندبال ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • قرعه‌کشی آسیا: ایران همگروه کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چبن
  • تیم هندبال جوانان ایران با کویت و چین هم گروه شد
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • والیبال ساحلی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا؛ صعود ایران یک به مرحله بعد