Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،سردار "حیدر عباس زاده" فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: در راستای تامین امنیت زائران اربعین حسینی، پلیس آگاهی و ماموران یگان ویژه در عملیاتی مشترک خانمی که تعداد۹۶دستگاه تلفن همراه زائران را در کشور عراق سرقت کرده بودند، شناسایی و هنگام ورودبه کشوردستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از وسایل ۹۶ دستگاه تلفن همراه که از زائران ایرانی در کشور عراق سرقت کرده بود و قصد فروش آن‌ها در کشور داشته را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه متهم سابقه ۳۰ فقره سرقت در پرونده شوم خود داشت، تصریح کرد: نیروی انتظامی بر‌ای برقرای امنیت زائران با بکارگیری تمام توان و تجهیزات تا بازگشت آخرین زائر به کشور تمهیدات لازم اندیشیده و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت طلب اهداف خود را اجرایی کنند.

سردار عباس زاده گفت: تدابیر لازم به رئیس پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر ابلاغ شده کلیه مالباختگان که در کشور عراق توسط این خانم تلفن همراه آن‌ها سرقت شده، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی تحویل آنان شوند.

انتهای پیام/ د

دستبند پلیس بر دستان زن سارق تلفن همراه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۷۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان

سرهنگ حسن بژندی گفت: با توجه به وقوع دو فقره سرقت مسلحانه موتورسیکلت و همچنین طلا و جواهرات یک شهروند در حوزه بخش آسیمنون، ماموران پلیس آگاهی با اقدامات اطلاعاتی هویت سارقان مسلح که دارای سابقه سرقت و زورگیری بودند را شناسایی کردند.

 وی افزود: در ادامه ماموران پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و پاسگاه انتظامی بخش آسیمنون با تکمیل اقدامات اطلاعاتی ۳ سارق را شناسایی و طی عملیاتی یکی از آنان را دستگیر کردند که از این متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی، گردن بند طلا، یک دستگاه شماره کوب جهت تغییر ارکان موتورسیکلت، مقدار ۵۰۰ متر سیم کابل مخابراتی و لاشه احشام سرقتی کشف شد.

سرهنگ بژندی با اشاره به کشف ۲ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و اعتراف متهم به یازده فقره سرقت گفت: این فرد جهت انجام تحقیقات بیشتر تحت نظر بوده و مراتب دستگیری همدستانش با جدیت در دستور کار پلیس قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • سارق مغازه های تهرانسر دستگیر شد
  • دستگیری سارق خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • دستگیری ۷۰ سارق و کشف ۵۰۰ موبایل مسروقه در پایتخت
  • انهدام باند سارقان مسلح در شهرستان منوجان