Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم درویش زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به سرویس دهی شبانه روزی راه آهن به زائران اربعین حسینی در موکب برپا شده راه آهن اظهار کرد: قطار خط ریلی خرمشهر به شلمچه و بالعکس به منظور ارج گذاری به زائران حسینی از ۱۶ مهر ماه رایگان شد.

وی افزود: خوشبختانه استقبال خوبی از این رام قطار در مسیر رفت و برگشت از سوی زائران حسینی مشاهده شده و با ظرفیت کامل ۳۳۲ نفر فعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل راه آهن جنوب تصریح کرد: هر قطار در مسیر رفت و برگشت خط ریلی خرمشهر به شلمچه کار انتقال و جا به جایی بالغ بر ۷۰۰ نفر از زائران را انجام می دهد.

درویش زاده با اشاره به استقبال خوب زائران حسینی از ظرفیت خطوط ریلی برای جا به جایی بیان کرد: دو قطار نیز در خط ریلی مسیر اهواز ـ خرمشهر و بالعکس داریم که روزانه با ظرفیت کامل در تردد هستند.

وی در پایان گفت: تعداد رام قطار نیز در خطوط ریلی سراسری مشغول جا به جایی زائران حسینی از خوزستان به استان های مختلف هستند که آمار استفاده از این ظرفیت نیز بعد از ایام اربعین اعلام می شود.

کد خبر 4750456

منبع: مهر

کلیدواژه: راه آهن جنوب اربعین 98 شلمچه خرمشهر بازگشت زائران اربعین اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر گرگان قزوین شیراز شهرکرد موکب رادیو اربعین بیرجند مرز شلمچه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد

تین نیوز

حمل بار ترانزیت از مبدا روسیه به مقصد هندوستان از کریدور ریلی اینچه برون انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، بنابر اعلام شرکت راه آهن ج.ا.ا و با پیگیری و دیپلماسی حمل و نقل ریلی در دولت سیزدهم، دومین قطار ترانزیتی کانتینری ۷۷۴ تنی شامل تعداد۱۶ واگن و ۳۱ کانتینر باردار، روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری از مبدا روسیه به مقصد بندرعباس، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور ایران شد.

این قطار ترانزیتی بلافاصله پس از انجام تشریفات گمرکی به سمت بندرعباس اعزام شد تا از آنجا به کشور هندوستان ارسال شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ورود قطار ۵ ستاره به شبکه ریلی همدان
  • قطار پنج ستاره به شبکه ریلی همدان اضافه می‌شود
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان وارد کشور شد
  • اعلام آمادگی ۳ هزار و ۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • قطار ترانزیتی روسیه به مقصد هندوستان، از مرز ریلی اینچه برون وارد کشور شد
  • اعلام آمادگی ۳۵۰۰ زائر پیاده برای تشرف به مشهد در دهه کرامت
  • مرز خسروی روز به روز مورد استقبال بیشتر زائران قرار می‌گیرد
  • فاجعه بزرگ در حمل و نقل ریلی استان یزد/ قطار سریع‌السیر یزد حذف شد
  • فاجعه در حمل و نقل ریلی یزد
  • خروج قطار افغانستان_ترکیه از مرز شمتیق+فیلم