Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس پایتخت، گفت: راهپیمایی با دل آمدگان اربعین حسینی در کمال امنیت و آرامش برگزار شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار "حسین رحیمی" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به اینکه از چند روز پیش تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه با شکوه تر مراسم راهپیمایی دل آمدگان اربعین اندیشیده شده است، بیان داشت: با تلاش همکاران عزیزم در بخش های مختلف انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی بحمدلله راهپیمایی شکوهمند با دل آمدگان اربعین در کمال امنیت و آرامش و بدون هیچ مشکلی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به استقبال با شکوه و بی نظیر مردم در این راهپیمایی، عنوان داشت: همکاران ما از ساعات اولیه بامداد در محورهای اصلی و فرعی منتهی به مسیر راهپیمایی حضوری فعال، با نشاط و پر رنگ داشتند.


رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه این راهپیمایی عظیم نشانه اوج دلدادگی و عشق مردم به آقا عبدالله الحسین(ع) است، گفت: همه فتوحات و پیروزی های ما در جبهه های مختلف سیاسی، فرهنگی و . . . نتیجه عشق به امام حسین(ع) و تاسی به فرهنگ عاشورایی آن حضرت است.
این مقام ارشد انتظامی افزود: خود را خادمان و خدمتگزاران عاشقان و دلدادگان امام حسین (ع) می دانیم و به این خدمتگزاری عشق می ورزیم و خدا را به دلیل این فرصت سپاسگزاریم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: سردار رحیمی اربعین پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در حالی در هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت که حسین حسینی به دلیل محرومیت در این دیدار غایب خواهد بود.

طبق پیگیری‌ها کاپیتان استقلال قصد دارد با وجود محرومیت و به دلیل حساسیت بالای این بازی همراه تیم به تبریز سفر کند. البته آبی پوشان به جز حسینی در این دیدار نمی‌توانند از مهدی مهدی‌پور، آرتور کوین یامگا و رافائل سیلوا را به دلیل آسیب دیدگی استفاده کند.

استقلال چهارشنبه در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در تبریز مهمان تراکتور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • امنیت شغلی کارگران سبب آرامش جامعه می‌شود
  • تمهیدات لازم از هم اکنون برای مواکب اربعین اندیشیده شود
  • ثبت نام طولانی‌ترین پیاده‌روی اربعین آغاز شد