Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به خدمت‌گذاری موکب‌های عراقی به زائران اربعین حسینی(ع) گفت: مردم عراق نهایت محبت، عشق و مهمان‌نوازی خود را نشان دادند و ما دست‌ و خاک کف پاهایشان را می‌بوسیم و امیدواریم در سلامت و امنیت باشند. ۲۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۹ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، سردار حسین سلامی امروز با حضور در مراسم جاماندگان اربعین حسینی(ع) در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور گسترده مردم در این مراسم اظهار داشت: اربعین روزی است که همه رودخانه‌های بزرگ عشق و محبت الهی به سمت امام حسین(ع) پیش می‌روند و نشان می‌دهند که امام حسین(ع) حقیقت جاری است که از مرز زمان عبور کرده و همه دل‌های مشتاق را متوجه خود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شیفتگی مردم ولایتمدار و حسینی ایران قطراتی از دریای بیکران عشق به امام حسین(ع) است که وحدت امت اسلامی را به نمایش می‌گذارد.

فرمانده کل سپاه افزود: امت اسلام بر مبنای عاشورا و امام حسین(ع) است که همین موضوع ریشه ظلم و استبداد را از بین خواهد برد چرا که امام حسین(ع) جهانی و متعلق به تمامی بشریت و هستی است که تحت تأثیر درخشان نور امام حسین(ع) هستند.

جهانگیری: گردهمایی اربعین اتفاقی استثنایی در جهان استاخبار اربعین 98| کربلا بر مدار شور عاشورا؛ وقتی عشق ارباب رنگ همدلی به آفاق می‌بخشد + فیلماخبار اربعین 98| شکوه مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین نشان از تقویت روحیه مقاومت مردمی است

فرمانده کل سپاه انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی‌های بارز نهضت امام حسین(ع) تصریح کرد: مهم‌ترین جلوه نهضت امام حسین(ع) فراگیر بودن آن است که همه نسل‌ها و عصرها را در خود ذوب می‌کند و توجه همگان را به یک گِرد عشق به حسین(ع) فرا می‌خواند.

سردار سلامی سپس با اشاره به خدمت‌گذاری موکب‌های عراقی به زائران اربعین حسینی گفت: مردم عراق نهایت محبت، عشق و مهمان‌نوازی خود را نشان دادند و ما از تک‌تک آن‌ها تشکر می‌کنیم و دست‌ و خاک کف پاهایشان را می‌بوسیم و امیدواریم در سلامت و امنیت باشند.

وی در پایان با اشاره به اتحاد و هم‌بستگی دو کشور ایران و عراق خاطرنشان کرد: ما در کنار برادران عراقی هستیم و این حرارتی که مشتاقان امام حسین(ع) ایجاد کردند استکبار جهانی را ذوب می‌کند.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، وزارت حقوق بشر یمن در بیانیه شدیداللحنی بی‌تفاوتی جامعه بین‌المللی در مواجهه با جنایت مداوم رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که منجر به یک بحران انسانی وخیم با پاکسازی قومی، گرسنگی، آوارگی و تعداد تلفات سرسام‌آور شده است را محکوم کرد.
 
این بیانیه بر تلفات سنگین این درگیری، نزدیک به 200 هزار نفر، از جمله شهدا، مجروحان و مفقودین که اکثر آنها کودکان و زنان بی گناه هستند، تاکید کرد.
 
در این بیانیه همچنین علاوه به وضعیت اسف‌بار بیش از یک میلیون آواره و شرایط وخیم گروه‌های آسیب‌پذیر مانند زنان باردار و بیماران سرطانی به دلیل فقدان خدمات بهداشتی ضروری اشاره شده است.
 
رژیم صهیونیستی در مدت 200 روز بیش از 75 هزار تن مواد منفجره استفاده کرد که باعث تخریب گسترده منازل و زیرساخت‌های حیاتی شد و غزه را عملا غیرقابل سکونت کرد.
 
وزارت حقوق بشر یمن همچنین تشدید حملات عمدی رژیم صهیونیستی و تشدید قتل عام و جنایات آن در ماه مبارک رمضان و عید سعید فطر را تحریکی آشکار علیه احساسات امت اسلامی خواند.
 
این بیانیه حمله عمدی رژیم صهیونیستی به بیمارستان‌ها و پرسنل پزشکی و همچنین حملات بی‌رویه آن به سازمان‌های بین‌المللی فعال در منطقه و همچنین همدستی برخی کشورهای غربی، به ویژه ایالات متحده در تداوم چرخه خشونت از طریق معاملات تسلیحاتی و حمایت سیاسی که مانع از تلاش‌ها برای آتش‌بس می‌شود را محکوم کرد.
 
این وزارتخانه از نقش برخی رژیم‌های عربی در تجاوزات صهیونیستی انتقاد کرد و خواستار همبستگی بیشتر جامعه جهانی با آرمان فلسطین شد. این سازمان از فعالان جهانی خواست به قدرت‌های غربی فشار بیاورند تا به حمایت خود از اشغالگران پایان داده و با مردم مظلوم فلسطین اعلام همبستگی کنند.
 
از زمان آغاز حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه در 7 اکتبر 2023 تا کنون بیش از 34 هزار فلسطینی به شهادت رسیده و بیش از 77 هزار نفر دیگر مجروح شده‌اند.
 

دیگر خبرها

  • قدردانی از مقام شامخ شهید حسن طهرانی مقدم
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • عراق حذف شد؛ صعود میزبان به نیمه نهایی جام ملت های فوتسال با بردی نفس گیر
  • انتقاد کاربران عراقی از توییت اردوغان درباره بغداد
  • ذلت، تنها دستاورد آمریکا در عملیات پنجه عقاب
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • جایگاه ویژه‌ مردم ایران در بسط تفکر مهدوی در جهان امروز
  • بیانیه شدیداللحن وزارت حقوق بشر یمن در مورد جنایات اسرائیل در غزه
  • دیدار دبیر شورای عالی امنیت ملی و همتای عراقی وی در سن‌پترزبورگ
  • ایران اسلامی رسالت جهانی دارد/تربیت جوانان خداجوی آخر زمانی