Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- معاون راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تهران گفت: تردد خودرو‌ها در مسیر‌های جنوبی پایتخت نیمه سنگین است. تاریخ انتشار: 14:32 - 27 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۰۱۰

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،عادل مصدقی اظهار داشت: با توجه به برگزاری مراسم پیاده‌روی جاماندگان اربعین در مناطق جنوبی پایتخت در حال حاضر تردد خودرو‌ها در مسیر تهران به ورامین، پاکدشت و همچنین شهرری به صورت نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حال حاضر حجم زیادی از خودرو‌های سبک و سنگین از شهرری به سمت جاده‌های ورامین، پاکدشت و اسلامشهر در حرکت هستند و به همین منظور ترافیک در این مسیر‌ها نیمه سنگین است.

به گفته مصدقی، بدلیل حجم زیاد ترافیک در مسیر‌های درون شهری پایتخت به ویژه در مناطق جنوبی این حجم از ترافیک در جاده‌های برون شهری نیز منتقل شده و پیش بینی می‌شود که حجم ترافیک در مناطق جنوبی تهران تا ساعات آینده ادامه داشته باشد.

معاون راهداری استان تهران درباره وضعیت ترافیک در سایر مسیر‌های این استان نیز گفت: ترافیک در مسیر‌های ورودی تهران به صورت پرحجم در جریان است.

وی ادامه داد: تردد خودرو‌ها در مسیر‌های هراز، کرج، قم، شهریار، امامزاده داود (ع) به تهران بصورت پرحجم، اما روان در جریان است.

مصدقی پیش بینی کرد که حجم ترافیک در ساعات آینده به سمت تهران افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: تردد خودرو‌ها در سایر مسیر‌های ورودی و خروجی تهران بصورت روان و عادی در جریان است.

معاون راهداری استان‌تهران به رانندگان توصیه کرد با سرعت مطمئنه در جاده‌ها حرکت کنند و در صورت اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های این استان و سایر استان‌های کشور به سامانه ۱۴۱ تماس حاصل کنند.

منبع:ایرنا
انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ترافیک میزان پایتخت محدودیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس راهور پایتخت از وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

وی تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899480

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۷ اردیبهشت
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • جزئیات تغییرات طرح ترافیک جدید در پایتخت/ طرح «زوج و فرد» حذف می شود؟
  • حذف «زوج و فرد» در طرح جدید ترافیک پایتخت؟
  • حذف زوج و فرد در طرح جدید ترافیک پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز