Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، فراز کمالوند باید طبق برنامه ساعت ۱۸ امروز در سالن کنفرانس ورزشگاه تختی جم در نشست خبری پیش از دیدار با صنعت نفت آبادان حضور می‌یافت، اما اعلام کرده به احترام سوگواران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در این نشست حضور نمی‌یابد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه پارس جنوبی گفت: با توجه به اینکه روابط عمومی هیات فوتبال استان بوشهر در اقدامی عجیب نشست خبری قبل از مسابقه را در روز اربعین حسینی (ع) برنامه ریزی کرده بود در هماهنگی با مسئولان سازمان لیگ فوتبال اعلام کردیم کمالوند به احترام سوگواران حسینی در نشست خبری حاضر نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر صادقی پناه بیان کرد:‌ای کاش روابط عمومی هیات فوتبال بوشهر مانند دیدار پرسپولیس و پیکان که نشست خبری اش روز جمعه در محل ساختمان سازمان لیگ فوتبال برگزار شد، این کنفرانس را هم طور دیگری برنامه ریزی می‌کرد تا چنین دغدغه‌ای پیش نیاید. ان شاءالله کمالوند بعد از پایان مسابقه مانند دیدار‌های گذشته پاسخگوی اصحاب رسانه خواهند بود.

در همین حال هیات فوتبال استان بوشهر نیز اعلام کرد که به علت دیر هنگام بودن زمان پرواز تیم فوتبال صنعت نفت آبادان به عسلویه، دراگان اسکوچیچ سرمربی این تیم نیز به نشست خبری قبل از بازی نمی‌رسد.

کمالوند: هواداران بیایند تا نفت آبادان را ببریم

سرمربی پارس جنوبی جم پیش از این گفته بود، تیمش را برای برد مقابل صنعت نفت آبادان به زمین می‌فرستد.

فراز کمالوند، شرایط تیمش را خوب ارزیابی و اعلام کرد: با اینکه مسابقات لیگ چند روز تعطیل بود، اما تمرینات به طور کاملا منظم انجام شد. یک بازی دوستانه با تیم ملی جوانان هم داشتیم تا تیم از شرایط مسابقه دور نماند. روند خوبی را طی می‌کنیم و ان شاءالله بتوانیم این روند مثبت را ادامه دهیم.

او، درباره دیدار با صنعت نفت آبادان گفت: مردم آبادان مانند مردم جم خونگرم و میهمان نواز هستند. دوران خوبی را در آبادان داشتم و یکی از بهترین سال‌های مربیگری ام را در صنعت نفت گذراندم. معتقدم مردم آبادان لیاقت داشتن تیم بزرگی را در لیگ برتر دارند و امیدوارم این تیم به نتایج خوبش در لیگ برتر ادامه بدهد و مردم آبادان را خوشحال کند.

سرمربی پارس جنوبی همچنین افزود: نفت آبادان بازیکنان خوب و مربی بادانشی خود دارد. کار سختی مقابل این تیم در بازی یکشنبه خواهیم داشت، اما تلاشمان بر این است که بتوانیم با انجام یک بازی خوب هواداران مان را خوشحال کنیم.

کمالوند ادامه داد: از عملکرد بچه‌ها در بازی‌های گذشته راضی هستم و سعی می‌کنیم در آینده نیز بازی‌های خوبی را انجام دهیم. اعتقاد دارم اگر در بازی‌های گذشته کمی بخت داشتیم به طور قطع می‌توانستیم پیروزی‌های بیشتری را هم به دست بیاوریم با این حال ما آماده دیدار با نفت آبادان هستیم و سعی می‌کنیم با ارائه یک بازی خوب و تماشاگر پسند ۳ امتیاز را بگیریم.

او گفت: از هواداران خوبمان می‌خواهم مانند بازی‌های گذشته یکشنبه نیز به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند. با حضور همه جانبه مردم خونگرم جم می‌توانیم هر حریفی را در خانه شکست دهیم و امیدوارم این بار اسیر بداقبالی نشویم و یک برد خوب را به دست بیاوریم.

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال، پارس جنوبی جم ساعت ۱۸ فردا در ورزشگاه تختی این شهر میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود.

پارس جم در مکان دوازدهم جدول لیگ برتر است و نفت آبادان در رده چهارم جدول قرار دارد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن

دریافت 40 MB کد خبر 6097058

دیگر خبرها

  • نشست خبری پس دیدار فولادمبارکه سپاهان و استقلال خوزستان
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • پورموسوی: داور بازی با سپاهان شاید شبهه ایجاد کند
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم
  • نویدکیا: تاریخ انقضای دوست داشتن در فوتبال ۵ هفته است!
  • ویسی فکر می‌کرد جریمه‌اش به ریال است!
  • صحبتهای جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن
  • جواد نکونام: تمدید قراردادها از هفته آینده شروع می‌شود؛ آرامش باشد شانس موفقیت بیشتر است
  • تمدید قراردادها رااز هفته آینده شروع می‌کنیم/ درخواست از هواداران