Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@20:34:39 GMT

سقوط آزاد سهام بوئینگ

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۸۸۱۲

سقوط آزاد سهام بوئینگ

شاخص داوجونز ۲۵۵.۶۸ واحد یا ۰.۹۵ درصد سقوط کرد و در ۲۶۷۷۰.۲۰ واحد بسته شد. پس از انتشار گزارشاتی از این که برنامه پیام‌رسان داخلی بوئینگ نشان می‌دهد، این شرکت سازمان نظارت بر هوانوردی آمریکا را تعمدا در مورد سیستم ایمنی ۷۳۷ مکس به اشتباه انداخته است، سهام این غول هواپیماسازی ۶.۸ درصد سقوط کرد، که این بزرگترین سقوط یک روزه سهام آن از فوریه ۲۰۱۶ تا کنون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین سهام شرکت جانسون اند جانسون، پس از این که اعلام شد این شرکت محصولات پودر بچه خود را به علت کشف آثاری از آزبست، فراخوانی کرده است، با سقوط سنگین ۶.۲ درصدی روبرو شد. 

سقوط سنگین روز جمعه باعث شد که کل سود این هفته داوجونز از میان برود و این هفته خود را با افت ۰.۲ درصدی به پایان برساند. 

در همین زمان اس‌اندپی۵۰۰ هم ۰.۴ درصد افت کرد تا جلسه معاملاتی خود را در ۲۹۸۶.۲۰ واحد به پایان برساند. شاخص نزدک هم با ۰.۸ درصد افت در ۸۰۸۹.۵۴۰ واحد بسته شد. این در حالی اتفاق افتاد که سهام نتفلیکس بیش از ۶ درصد سقوط کرد و فیس‌بوک و آمازون هم با سقوط ۲.۲ درصدی و ۱.۶ درصدی مواجه شدند. سهام شرکت آلفابت هم ۰.۴ درصد افت کرد. 

شاخص سهام اس‌اندپی و شاخص نزدک این هفته علی‌رغم افت سنگین سهام در روز جمعه، توانستند به ترتیب با ۰.۵ درصد و ۰.۴ درصد رشد روبرو شدند. 

۲۲۳۲۳۱ کد خبر 1312216

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وال استریت سهام بورس های اروپا بورس لندن بورس نیویورک اربعین پیاده روی اربعین سوریه ترکیه کردهای سوریه ایالات متحده آمریکا کربلا باشگاه پرسپولیس دونالد ترامپ لبنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟

زمان فروش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط مالکان خصوصی آنها مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز 5 اردیبهشت ماه سال جاری  مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رسماً به بخش خصوصی واگذار شد. بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (پنج درصد)، رفاه (پنج درصد) و اقتصاد نوین (پنج درصد) انتقال پیدا کرد. 10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

در این میان سؤالی مطرح است که آیا مالک خصوصی چه زمانی قادر به واگذاری باشگاه مورد تملکش است؟ پاسخ این سؤال نیازمند رعایت یک پیش‌نیاز است.

از آنجایی که دو باشگاه به‌صورت اقساطی خریداری شدند، طبق توافق صورت گرفته، سرخابی‌ها تا شش سال زیر نظر سازمان خصوصی‌سازی خواهند بود و مالکان بخش خصوصی آنها باید تا تاریخ معین شده، اقساط خود را  به دولت بپردازند. حتی اگر بخش خصوصی سریع‌تر از زمان موعود (پیش از شش سال)، اقساط خود را تسویه کند، می‌تواند فردای همان روز سهام باشگاه موردنظر را در فرابورس عرضه کند. در غیر این‌صورت بعد از پایان شش سال و تسویه مطالبات دولت از محل سرخابی‌ها، بخش خصوصی قادر به فروش سرخابی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • سهم پنج درصدی استقلال و پرسپولیس به چه کسانی می‌رسد؟
  • پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند؛ سهم پیشکسوتان؛ ۵ درصد
  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • پرسپولیس و استقلال رسماً به بخش خصوصی واگذار شدند
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • صعود بورس ادامه خواهد یافت؟ | روزهای سرنوشت‌ساز برای شاخص کل