Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه-دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در جلسه با تعدادی از مدیران ادارات و ارگان‌های دولتی خدمات‌رسان بر پیگیری مطالبات عمومی و مورد اهمیت قرار دادن اموال دولتی همتراز با اموال شخصی تأکید کرد.

به گزارش قدس آنلاین،دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه در جلسه با تعدادی از مدیران ادارات و ارگان‌های دولتی خدمات‌رسان بر پیگیری مطالبات عمومی و مورد اهمیت قرار دادن اموال دولتی همتراز با اموال شخصی تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدحسین صادقی اظهار کرد: در برخورد با جرایم مربوط به این حوزه‌ها باید از سازوکارهای غیر کیفری بهره برد؛ لذا واقعیت این است که برخورد قهرآمیز راه علاج نیست و صرفاً بر حجم ورودی‌های دستگاه قضا می‌افزاید.

وی افزود:باید رویکرد را در پیشگیری و برخورد مبتنی بر استفاده از دیگر ظرفیت‌ها نظیر شهرداری‌ها، شوراها، دهیاری‌ها، البته همچنان با بهره گیری از حربه قضا به‌عنوان آخرین راه حل، ترسیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت: اولویت دستگاه قضایی کنترل پرونده‌های ورودی است که از حجم چنین شکوائیه‌هایی کاسته شود و فضای زمانی و مکانی جهت رسیدگی به پرونده‌های کلان و مهم گسترش یابد.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خدمات رسانی مطالبات عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرو تأکید رئیس‌جمهور در نشست هیئت دولت و استانداران مبنی بر پیگیری ویژه موضوع بیکاری در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان با صدور این دستور خطاب به مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان، خواستار تشکیل این کارگروه ویژه در هفته جاری شد.

در این راستا رئیس‌جمهور با تأکید بر بانک‌های عامل خواستار تسریع در پرداخت تسهیلات برای حمایت واحدهای تولیدی و مشاغل خرد در استان‌های دارای بیش‌ترین آمار بیکاری از جمله لرستان شد.

استاندار لرستان نیز پیرو این دستور، با تشکیل این کارگروه به‌صورت ویژه موضوع اشتغال استان را پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 6098067

دیگر خبرها

  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • اسرائیل پاسخی به مطالبات مقاومت فلسطین نمی‌دهد
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد!
  • پلمپ تالاری که باعث لغو پروازهای یک فرودگاه در ایران شد! + جزئیات
  • حفظ حقوق عمومی با سلام و صلوات نمی‌شود/ دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند
  • تعطیلی تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی استان کرمانشاه
  • اماکن تاریخی کرمانشاه امروز تعطیل است