Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@15:42:33 GMT

بابایی: در آذربایجان به دنبال ملی‌پوش شدن هستم

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۹۳۸۸

بابایی: در آذربایجان به دنبال ملی‌پوش شدن هستم

مهاجم ایرانی سومقایت آذربایجان امیدوار است با عملکرد موثر در این باشگاه مجددا به تیم ملی دعوت شود.

به گزارش "ورزش سه"، پیمان بابایی که با عملکرد موثرش در گسترش فولاد تبریز شناخته شد و در نقل و انتقالات زمستانی سال قبل به سومقایت آذربایجان پیوست، در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: خوشبختانه شرایط خوبی داریم و از نیم‌فصل دوم سال گذشته که به تیم سومقایت اضافه شدم، وضعیت بهتری پیدا کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او ادامه داد: یکی از عواملی که توانستم موفق شوم و با بچه‌های تیم هماهنگی بیشتری پیدا کنم، هم‌زبان بودنم با آنهاست و هیچ مشکلی از نظر ارتباط کلامی ندارم؛ خدا را شکر در شرایط بازی به وضعیت خوبی رسیدم و موثر ظاهر شدم.

 

مهاجم ایرانی سومقایت با بیان اینکه فصل قبل برای نخستین بار توانستیم به فینال جام حذفی آذربایجان صعود کنیم، ابراز کرد: در دیدار نیمه نهایی سال گذشته توانستم سه گل حیاتی بزنم که ارزش زیادی برای سومقایت داشت و این تیم توانست برای اولین بار در تاریخ ۷۰ ساله خود به فینال جام حذفی صعود کند؛ البته بدشانس بودیم که به لیگ اروپا صعود نکردیم.

 

بابایی با تاکید بر اینکه امسال وضعیت خیلی بهتری داریم، گفت: با اضافه شدن مهدی شریفی که دوست نزدیک من است، شرایط خوبی پیدا کردیم و تلاش بیشتری برای موفقیت تیم می‌کنیم؛ سال گذشته تا فینال جام حذفی رسیدیم و امسال سعی داریم به لیگ اروپا صعود کنیم.

 

او عنوان کرد: فوتبال آذربایجان را با تیم قره باغ می‌شناسند که چندین سال است در لیگ اروپا حضور دارد و با تیم‌های مطرحی مثل چلسی، آرسنال و اتلتیکو مادرید رقابت داشته است؛ برای ما نیز شرایطی فراهم شده که امکانات خوبی در اختیار داریم و با برنامه‌های فدراسیون فوتبال آذربایجان، بازی‌هیا خیلی منظم و حرفه‌ای انجام می‌دهیم.

 

این مهاجم ایرانی عنوان کرد: امسال شرایط خیلی خوبی دارم و مطمئن هستم اگر در این شرایط باشم، می‌توانم خودی نشان دهم و به تیم‌های مطرح‌تر بروم.

 

بابایی درباره شانس دعوت دوباره‌اش به تیم ملی گفت: شرایط‌ام خوب است و به نظرم می‌توانم جزو دعوت شده‌ها باشم. تنها عاملی که موجب شد از لیگ ایران بروم، این بود که بتوانم در لیگ‌های خارجی خودی نشان دهم.

 

او اضافه کرد: در گذشته آقای کی‌روش به لژیونرها اهمیت زیادی می‌داد و الان خدا را شکر آقای ویلموتس حتی بازیکنان لیگ یکی را دعوت می‌کند که این اتفاق شرایط را برای من هم بهتر خواهد کرد. آرزوی هر بازیکنی است که به تیم ملی کشورش دعوت شود و من هم انگیزه زیادی دارم تا با عملکردم در آذربایجان نظر آقای ویلموتس را جلب کنم.

 

پیمان بابایی دسته یک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پیمان بابایی دسته یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۳۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند

معاون سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور گفت: امسال ۱۵۰ هزار نفر از دانش‌آموزان در قالب طرح مهارت آموزی ۳ مهارت فنی، نرم و سواد دیجیتال را آموزش می بینند و ۲۷۰ هزار نفر در قالب طرح «تاک» از آموزشهای مهارتی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش ایسنا، علی حسین شهریور درباره طرح‌هایی که در سال جاری از سوی سازمان آموزش فنی و حرفه ای دنبال خواهد شد، گفت: یکی از راه های رسیدن به جهش تولید و رونق اقتصادی با مشارکت مردم توجه به آموزش و توسعه مهارت است چون سرمایه گذاری در آموزش و برنامه های توسعه مهارت می تواند به افراد کمک کند تا دانش و مهارتهای لازم را برای مشارکت در اقتصاد کسب کنند، علاوه بر این مهارت می تواند به بهره وری،نوآوری و رقابت بالاتر منجر شود و نهایتا جهش تولید و رونق اقتصادی را به دنبال داشته باشد.

وی ادامه داد: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور یکی از سازمانهای توسعه ای است که مسئولیت خطیری در حوزه تربیت نیروی انسانی ماهر و متخصص برای معرفی به بازار کار دارد.بر همین اساس امسال ما به صورت ویژه ۴ طرح را در دستور کار قرار دادیم.

اجرای طرح مهارت افزایی ۱۵۰ هزار نفر از دانش آموزان

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور افزود: یکی از طرح ها در حوزه دانش آموزی است و برای اینکه دانش آموزان را با مهارتها آشنا و فرهنگ سازی کنیم و آنها هدایت شغلی و تحصیلی خود را دنبال کنند طرح مهارت افزایی دانش آموزان را پیش بینی کرده ایم که هم در قالب طرح تابستانی مهارت و هم در قالب استفاده از ظرفیتهای دولتی و آموزشگاه های آزاد دنبال خواهیم کرد و بر اساس آن آموزش ۱۵۰ هزار نفر از دانش‌آموزان را امسال در دستور کار داریم تا دستکم ۳ مهارت را در بحث مهارتهای فنی،مهارتهای نرم و سواد دیجیتال با توجه به موضوع فناوری های اطلاعات و تکنولوژی های روز فرا بگیرند.

آموزش ۷۰ هزار نفر در طرح مهارت افزایی دانش آموختگان

شهریور طرح دوم را مهارت افزایی دانش آموختگان عنوان کرد و گفت: طرح دوم ما بحث مهارت افزایی دانش آموختگان و فارغ التحصیلان دانشگاههاست و ما هدفگذاری کردیم ۲۴۰ استاندارد مشاغل جدید روبه رشد را در حوزه فناوری های برافکن و در حوزه هوش مصنوعی و بیگ دیتا و رایانش ابری و حوزه هایی که به روز هستند و جدیدترین مشاغل هستند تهیه کردیم و با تفاهم نامه هایی که با وزارت علوم به امضا رساندیم موضوع آموزش فارغ التحصیلان در مراکز دولتی و پارکهای علم و فناوری را دنبال خواهیم کرد.

به گفته وی امسال آموزش ۷۰ هزار نفر از فارغ‌التحصیلان پیش بینی شده تا مهارتهای مرتبط با فناوری های جدید را آموزش ببینند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و سنجش مهارت سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در عین حال طرح دیگر سازمان فنی و حرفه ای در سال جاری را ارائه آموزشهای ترکیبی عنوان کرد و گفت: تمایل شدیدی در جامعه دانشجویی وجود دارد که در کنار آموزش نظری و تئوری، به شکل عملی هم با مهارتها و موضوعات درسی خود آشنا شوند.ما این طرح را با عنوان طرح مهارت افزایی دانشجویان از طریق ارائه آموزشهای ترکیبی و هیبریدی پیش بینی کرده ایم که همزمان با تحصیل بتوانند حداقل ۳۰۰ ساعت را در کارگاههای آموزشی فنی و حرفه ای در سراسر کشور در قالب کارورزی و کاربینی و کارآموزی بگذرانند.

آموزش مهارتی ۲۷۰ هزار نفر در قالب طرح «تاک» 

شهریور متذکر شد: ما دانش آموزان و دانشجویان و فارغ التحصیلان را به عنوان ۳ جامعه هدف پیش بینی کرده ایم و ارتقای ظرفیت اشتغال پذیری آنها را مدنظر قرار دادیم ولی گروه آخر که بسیار مهم است و به آن نیاز شدید داریم، کارکنان و شاغلین بنگاههای اقتصادی است که این طرح را تحت عنوان توانمندسازی و توسعه آموزش شاغلین بنگاههای اقتصادی (تاک)  امسال دنبال می کنیم و در این طرح پیش بینی کردیم که ۲۷۰ هزار نفر در قالب این طرح هم مهارت آموزی و هم سنجش مهارت و صلاحیت حرفه ای داشته باشند که با گواهینامه ای که دریافت می کنند فعالیتشان را در بازار کار دنبال کنند.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • رفع تصرف ۱۰۰۰ متر از اراضی ملی منطقه گشت رودخان فومن
  • ناآرامی‌ها در ارمنستان به دنبال واگذاری ۴ روستا به جمهوری آذربایجان
  • پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه!
  • ویدیو/ آبگرفتگی معابر در شیراز به دنبال بارش شدید باران
  • دانش‌آموزان امسال ۳ نوع مهارت را فرا می‌گیرند
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • هیتلر برای چه به دنبال برج ایفل بود؟
  • سیل و آب گرفتگی در برخی نقاط استان یزد