Web Analytics Made Easy - Statcounter

دشتی مشکل مالی دارد و خواهان دریافت مطالباتش است.

طرفداری- هافبک تیم فوتبال استقلال می گوید هیچ بی انضباطی نکرده ام و سرمربی تیم را در جریان مشکلاتم قرار داده ام.

علی دشتی، هافبک تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با فارس، در خصوص تصمیمی که استراماچونی گرفته و رسانه باشگاه استقلال عنوان کرده وی به دلیل بی انضباطی در اختیار باشگاه قرار گرفته است گفت:

من امروز در تمرین حضور داشتم ولی با بچه ها تمرین نکردم چون مشکلم را به آقای استراماچونی گفته بودم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

هیچ بی انضباطی انجام ندادم و چند روز است از طریق مترجم سرمربی تیم همه چیز را به آقای استراماچونی اعلام کردم. اینکه بگویند من چون بازی نکرده ام ناراحت هستم کذب محض است چون من یاد گرفته ام به تصمیم سرمربی تیم احترام بگذارم.

هافبک استقلال تصریح کرد:

بازی دادن بازیکن سلیقه مربی است و من هیچ مشکلی با نظر سرمربی ندارم و به آن احترام می گذارم اما چیزی که من را ناراحت کرده بدقولی باشگاه است. من مشکل مالی دارم و این موضوع را چند بار به مسئولان باشگاه اعلام کردم، آنها هم قول دادند مشکلم را بر طرف کنند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه هر بار مدیر برنامه هایم راهی باشگاه شده جوابی نگرفته است. مشکل من در حال حاضر با باشگاه است نه با سرمربی و دیگران.

دشتی در ادامه گفت و گو با فارس ادامه داد:

من به آقای استراماچونی اعلام کردم مشکل مالی دارم و واقعا نمی توانم تمرکز کنم چون همه فکرم درگیر مشکلی است که دارم و اگر با این شرایط در تمرینات شرکت کنم ممکن است به خاطر مشکلات روحی مصدوم شوم. سرمربی تیم هم صحبت‌های من را شنید و گفت اگر مشکل داری در تمرین حاضر باش و اگر نمی خواهی تمرین نکن. من هم امروز به محل تمرین رفتم و به درخواست سرمربی تیم گوش کردم و از گوشه زمین نظاره گر تمرینات بقیه بچه ها بودم ولی اینکه گفته شده من بی انضباطی کردم عجیب است.

وی در پایان گفت:

وقتی من به سرمربی گفته ام که تمرکز ندارم و او خودش گفته در تمرین حاضر باش و تمرین نکن نشان می دهد که من هیچ مشکلی با تصمیمات سرمربی استقلال ندارم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۳۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی

به گزارش “ورزش سه”، برخلاف برخی از اخبار شب گذشته که حمید مطهری  را به عنوان سرمربی موقت تیم تراکتور معرفی می‌کرد اما او به عنوان تمرین‌دهنده و دستیار سرمربی پای به تبریز می‌گذارد.

او وظیفه دارد تا در غیاب یحیی تمرینات تراکتور را زیر نظر داشته باشد و به عنوان تمرین‌دهنده کار را پیش ببرد.

سرمایه‌گذاری اصلی تراکتور برای پست سرمربیگری روی یحیی گل‌محمدی است و این باشگاه به عنوان سرمربی تنها روی یحیی حساب باز کرده است.

با این مطهری و عسگری به عنوان دستیاران مورد اعتماد یحیی فعلا کار را در دست دارند تا مسائل اداری سرمربی جدید تراکتور حل شود.

یحیی گل‌محمدی در شش سال اخیر سه قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام حذفی را با پرسپولیس به دست آورد تا یکی از پرافتخارترین سرمربیان ایرانی لقب بگیرد.

دیگر خبرها

  • تمرین استقلال تعطیل شد
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • معارفه حمید مطهری پیش از تمرین تراکتور + عکس
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • اعلام ماموریت حمید مطهری در غیاب یحیی