Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-28@06:45:04 GMT

دزد گوشی موبایل زائران اربعین دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۰۹۶۶۴

صدای ایران- فرمانده انتظامی استان خوزستان از بازداشت زنی خبر داد که ۹۶ تلفن‌همراه از زوار اربعین در عراق به سرقت برده بود.   سردار حیدر عباس‌زاده با اعلام خبر بازداشت یک سارق تلفن‌همراه در خوزستان، درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای تأمین امنیت زائران اربعین حسینی، پلیس آگاهی و مأموران یگان‌ویژه در عملیاتی مشترک زنی که تعداد 96 دستگاه تلفن‌همراه زائران را در کشور عراق سرقت کرده بود، شناسایی و هنگام ورود به کشور دستگیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی استان خوزستان خاطرنشان کرد: مأموران پلیس در بازرسی از وسایل این متهم 96 دستگاه تلفن‌همراه که از زائران ایرانی در کشور عراق سرقت کرده و قصد فروش آنها را در کشور داشت، کشف کردند.
وی با بیان اینکه متهم سابقه 30 فقره سرقت در پرونده خود داشت، تصریح کرد: نیروی انتظامی برای برقراری امنیت زائران با به‌کارگیری تمام توان و تجهیزات تا بازگشت آخرین زائر به کشور تمهیدات لازم اندیشیده و اجازه نخواهیم داد افراد سودجو و فرصت طلب اهداف خود را اجرایی کنند.
این مقام انتظامی متذکر شد: تدابیر لازم به رئیس پلیس آگاهی شهرستان خرمشهر ابلاغ شده تا تمام مالباختگان که در کشور عراق توسط این فرد تلفن‌همراه آنها سرقت شده، شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی تحویل آنها شود.

پ/

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سرقت دزد گوشی موبایل موبایل اربعین زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۰۹۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: ایلام گذرگاه عتبات عالیات است که این میهمان‌نوازی و میزبانی افتخار بزرگی است و به عنوان یک مدال افتخار بر سینه مردم این استان نقش بسته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، محمدحسن نامی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت‌_ در دیدار با استاندار ایلام با اشاره به تلاش‌های استاندار ایلام در کنگره اربعین‌حسینی اظهار کرد: با حضور میدانی استاندار و مسئولان استانی، خدمات خوبی به زائران در اربعین‌حسینی ارائه شد که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به ظرفیت مرز مهران و وجود ۴۳۰ کیلومتر مرز مشترک استان ایلام با کشور عراق، افزود: استان ایلام، استانی راهبردی و شناخته شده در کشور است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به مقاومت مردم استان ایلام در دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس مردم این دیار به خوبی در مقابل دشمن ایستادگی کردند و هیچ‌گاه منطقه و دیار خود را ترک نکردند.

نامی با اشاره به مشارکت بالای مردم استان ایلام در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، گفت: استان ایلام در این انتخابات، جزو استان‌های برتر کشور از نظر مشارکت مردم در انتخابات است که نشان دهنده روحیه ولایت‌مداری مردم استان است.

کد خبر 747872

دیگر خبرها

  • کشف محموله گوشی تلفن همراه سرقتی در گرمسار
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • کلاهبرداری با ترفند رسیدساز جعلی
  • دو راهکار کاهش ارزبری واردات بی رویه موبایل
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است