Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@01:19:30 GMT

برد واراژدین با بوناچیچ و مهدی‌خانی

تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۰۵۵۱

برد واراژدین با بوناچیچ و مهدی‌خانی

واراژدین با هدایت سرمربی جدید و در حضور ۷۴ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود به برتری برابر ایسترا رسید.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته دوازدهم لیگ یک کرواسی، تیم واراژدین که برای دومین مسابقه پیاپی محمدمهدی مهدی‌خانی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۶:۳۰ امروز در ورزشگاه خانگی وارتکس مقابل ایسترا رده هفتمی ایسترا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

واراژدین که در این فصل ۶ شکست، ۴ تساوی و تنها یک پیروزی داشته و به تازگی لوکا بوناچیچ را به‌عنوان سرمربی انتخاب کرده بود، در مسابقه امروز به روند ناکامی‌هایش بعد از دو باخت متوالی پایان داد و با تک گل لئون بنکو در دقیقه ۸۷ موفق به برتری مقابل ایتسرا ۱۹۶۱ شد تا ۱۰ امتیازی شود و موقتا به رده هشتم جدول لیگ یک کرواسی صعود کند.

 

محمدمهدی مهدی‌خانی که بعد از دو حضور تعویضی، در هفته یازدهم لیگ یک کرواسی حضور کامل در زمین داشت، امروز هم تا دقیقه ۷۴ بازی با ایسترا در زمین بود و جای خود را به ماتیا کولاریچ داد.

مهدی مهدی خانی کرواسی واراژدین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: مهدی مهدی خانی کرواسی واراژدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۰۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال تراکتور و ذوب آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ و در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، صفا هادی، سید مهدی حسینی، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد و رحمان جعفری

ترکیب ذوب‌آهن: پارسا جعفری، محمد قریشی، فریبرز گرامی‌، امیرحسین جدی، محمدجواد محمدی، کمال کامیابی‌نیا، محسن آذرباد، گریگول چاپرادزه، شایان مصلح، مهرداد رضایی، محمدحسین اسلامی‌

بازیکنان تراکتور بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۴ شوت گوستاوو واگنین با واکنش زیبای پارسا جعفری راهی کرنر شد.

بازیکنان تراکتور که تشنه گلزنی بودند در دقیقه ۱۴ توسط مهدی هاشم نژاد صاحب توپ شدند و این بازیکن با شوتی از راه دور دروازه ذوب‌آهن را تهدید کرد که جعفری باز هم مانع ورود توپ به دروازه شد.

بازیکنان تراکتور به حملات خود ادامه دادند و در دقیقه ۳۵ گوستاوو واگنین در محوطه جریمه ذوب آهن صاحب توپ شد اما شوت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در نهایت نیمه اول این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

کد خبر 6089301

دیگر خبرها

  • حذف پرسپولیس از جام حذفی فوتبال ایران
  • انتقام تراکتور از سبز پوشان اصفهان
  • تراکتور از ذوب‌آهن انتقام گرفت
  • شوک دوباره گربه‌سیاه به پرسپولیس!
  • فجرسپاسی 0 - گل‌گهر 3: خط و نشان در جام حذفی
  • تساوی تراکتور و ذوب آهن درپایان ۹۰ دقیقه/حملات سرخ ها نتیجه نداشت
  • موقعیت سوزی تراکتور در نیمه اول دیدار با ذوب آهن
  • گزارش زنده:تراکتور 0 - 0 ذوب آهن
  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • (ویدئو) برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد