Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاگردان پپ گواردیولا حالا امیدوارند فردا منچستریونایتد بتواند از لیورپول امتیاز بگیرد.

طرفداری - از هفته نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، از ساعت 20:00 کریستال پالاس در سلهرست پارک میزبان منچسترسیتی بود.

جزئیات بازی

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس

تاریخ: شنبه، 27 مهر 1398

ساعت: 20:00

استادیوم: سلهرست پارک

گلزنان: گابریل ژسوس (39)، داوید سیلوا (41) برای منچسترسیتی

ترکیب ابتدایی و آمار بازی

آمار اختصاصی طرفداری و جزئیات بیشتر را اینجا ببنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شرح گل ها

دقیقه 39، گابریل ژسوس برای منچسترسیتی: برناردو سیلوا از سمت راست، با پای چپ توپ را روی دروازه ارسال کرد و گابریل ژسوس با یک ضربه سر شیرجه ای زیبا، توپ را به گوشه پایین دروازه حریف فرستاد.

دقیقه 41، داوید سیلوا برای منچسترسیتی: در یک ضد حمله سریع توسط دی بروین، توپ پشت محوطه جریمه به استرلینگ رسید و او با یک پاس عمقی بسیار زیبا از بالای سر مدافعان، داوید سیلوا را با دروازه بان تک به تک کرد و هافبک اسپانیایی با یک ضربه سرضرب توپ را از بین پاهای دروازه بان وارد دروازه کرد.

ویدئوی خلاصه بازی

تکمیل می شود

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور

مدافع برزیلی تیم فوتبال استقلال تهران نمی تواند تیم خود را در بازی با تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر همراهی کند.

به گزارش‌ مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران که با ۵۳ امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد باید روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت در مصافی حساس و خارج از خانه در ورزشگاه یادگار امام تبریز رو در روی تیم فوتبال تراکتور قرار گیرد.

با توجه به رقابت استقلال و پرسپولیس در صدر جدول و کسب عنوان قهرمانی، کسب ۳ امتیاز این بازی برای جواد نکونام بسیار حائز اهمیت است. «رافائل سیلوا» که به دلیل مصدومیت در دیدار با شمس آذر قزوین نتوانست آبی‌ها را همراهی کند، کماکان دور از تمرینات است و در بازی با تراکتور هم غایب بزرگ آبی‌ها در خط دفاع به شمار می‌رود.

«سیلوا» در نیم فصل دوم به جمع استقلالی‌ها اضافه شد و توانست عملکرد خوبی را در تمرینات از خود نشان دهد و خیلی زود به ترکیب اصلی راه یافت اما در هفته‌های پایانی لیگ برتر با مصدومیت بد موقعی مواجه شد. با توجه به حضور محمدحسین مرادمند و آرمین سهرابیان استقلال در بازی با تراکتور مشکلی در خط دفاعی نخواهد داشت.

علاوه بر سیلوا، سید حسین حسینی کاپیتان و دروازه‌بان شماره یک استقلال نیز به دلیل محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی مهم نیست.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • فصل طلایی: داوید رایا آرسنال را نجات می‌دهد
  • موناکو، PSG را یک هفته دیگر در انتظار قهرمانی گذاشت
  • ۲ غایب بزرگ استقلال در بازی حساس مقابل تراکتور
  • تیاگو سیلوا با فلومیننزه به توافق اولیه دست یافت
  • غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • «سیلوا» بازی با تراکتور را هم از دست داد
  • آرتتا: در نیمه دوم منضبط‌تر بودیم و واکنش خوبی نشان دادیم
  • «سیلوا» غایب بزرگ استقلال برابر تراکتور
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم