Web Analytics Made Easy - Statcounter

چلسی در دیداری دشوار موفق شد با یک گل نیوکاسل را مغلوب کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آبی های لندن در ادامه روند رو به رشد هفته های اخیر، امروز در مقابل تیم سختکو و دفاعی نیوکاسل با تک گل دقیقه 73 مارکوس آلونسو به برتری دست یافته و روند موفق هفته های پیشین خود را استمرار بخشیدند.

اولین فرصت بازی در دقیقه 9 و برای نیوکاسل ایجاد شد اما ضربه والی ماکسیمین از گوشه محوطه راهی به دروازه چلسی نیافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقیقه 16 و روی حرکت زیبای هودسون اودوی، چلسی می توانست به گل اول بازی دست یابد اما ضربه سر ویلیان به بیرون رفت.

دقایقی بعد و باز هم روی پاس اودوی، چلسی باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد اما این بار ضربه مونت از درون محوطه با عکس العمل دوبراوکا دفع شد.

در اواسط نیمه اول و روی ارسال ماکسیمین، جوئلینتون در محوطه جریمه چلسی صاحب بخت گلزنی شد اما ضربه سر او راهی به دروازه نیافت.

در دقیقه 42 مارکوس آلونسو در محوطه جریمه نیوکاسل صاحب موقعیت شد اما ضربه سر او با مهار دوبراوکا همراه گشت تا نیمه نخست کم افت و خیز با تساوی بدون گل به اتمام برسد.

بعد از گذشت دقایقی از نیمه دوم چلسی دوباره بر جریان بازی مسلط شد و در دقیقه 55 تا آستانه زدن گل اول نیز پیش رفت، اما ضربه سر آبراهام روی ارسال ویلیان با بدشانسی به دیرک دروازه نیوکاسل برخورد کرد.

دقایقی بعد و روی همکاری بازیکنان چلسی، آسپلیکوئتا می توانست موقعیت سازی کند اما ارسال خوب او با حضور به موقع شار قطع شد. در دقیقه 68 پولیشیچ در دهانه دروازه صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول چلسی شد اما دوبراوکا با عکس العملی زیبا مانع باز شدن دروازه شد.

اما در دقیقه 73 چلسی به گل اول دست یافت. پاس عرضی هودسون اودوی با ضربه زمینی و دقیق مارکوس آلونسو همراه شده و چلسی از نیوکاسل پیش افتاد.

دقایقی بعد چلسی تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت اما یدلین در آخرین لحظه با حضور به موقع خود مانع گلزنی تامی آبراهام شد.

در دقیقه 83 و روی ارسال ماکیسیمین، نیوکاسل می توانست به گل تساوی دست یابد اما ضربه والی ویلمز از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.

در دقیقه 89 کلارک می توانست گل تساوی را برای نیوکاسل به ثمر برساند اما ضربه سر او نیز از بالای دروازه راهی بیرون زمین شد تا در نهایت چلسی با تک گل مارکوس آلونسو موفق به غلبه بر نیوکاسل شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: لیگ انگلیس فوتبال چلسی نیوکاسل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۱۲۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!

به گزارش همشهری آنلاین، دومین نبرد نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی ایران و ازبکستان پیگیری شد و برنده این جدال حریف تیم ملی تایلند در فینال رقابت‌ها می‌شود. هدایت تیم ملی ازبکستان بر عهده وناسیو لوپز سرمربی مشهور فوتسال دنیا است و این دوئل از وجه تاکتیکی بسیار جذاب و دیدنی بود.

????سالن مسابقه: آرنا بانکوک (بانگکوک)

ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ایران در مقابل ازبکستان
مسعود محمدی | محمد حسین درخشانی | سالار آقاپور | مهدی کریمی | بهروز عظیمی

ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ازبکستان در مقابل ایران

ابوس المورودو | روپیف اختیور | خمرویف ایلخمجون | نیشونوف خسن الدین | تولکینوف البک

گل اول تیم ملی فوتسال ایران در دقیقه ۴ (ایران ۱ - ۰ ازبکستان) ازبک‌ها از ترس، گل به خودی زدند؛ در حالی که سالار آقاپور با یک توپ‌ربایی در شرایط دو به تک با دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت و قصد پاس دادن به سعید احمدعباسی را داشت، بین راه بازیکن ازبکستان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود ایران شود. گل اول ازبکستان از ضربه ایستگاهی در دقیقه ۷ (ایران ۱ - ۱ ازبکستان) جورائف بازیکن تیم ملی ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی و در فاصله شانزده متری دروازه باقر محمدی را باز کرد و بازی به تساوی کشید. گل دوم تیم ملی فوتسال ازبکستان در دقیقه ۱۸ (ایران ۱ - ۲ ازبکستان) درس تاکتیک ازبک‌ها به ایران بازیکنان تیم ملی فوتسال ازبکستان با یک حرکت تمرین شده و هجومی که به پای تیرک دوم دروازه تیم ملی ایران ختم شد، توسط زیانوف به گل دوم رسیدند. گل دوم به سود ایران و بازهم گل به خودی در دقیقه ۲۳ (ایران ۲ - ۲ ازبکستان) تیم ملی فوتسال ایران با ضربه مسلم اولاد قباد از روی اوت و با برخورد به سر زیانوف به گل دوم دست یافت. زیانوف که زننده گل دوم ازبک‌ها برابر ایران بود، حالا برای ایران نیز موفق به گلزنی شد. گل سوم برای تیم ملی فوتسال ایران (ایران ۳ - ۲ ازبکستان) زوج مخوف سالار و بهروز؛ پاس فوق العاده سالار آقاپور به پای تیر و ضربه ساده و تمام کننده بهروز عظیمی، گل سوم ایران در دیدار با ازبکستان را به ارمغان آورد، تا شاگردان شمسایی بازی را سه بر دو پیش بیافتند. گل سوم ازبکستان در دقیقه ۳۶ (ایران ۳ - ۳ ازبکستان) حرکت انفجاری بازیکن ازبکستان و با کنار زدن مهدی کریمی در دوئلی تن به تن و با پاس دقیق به زیانوف، گل سوم ازبکستان را به همراه داشت. کد خبر 847302 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله