Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@09:11:04 GMT

تصادف زنجیره‌ای در کردستان ۳ کشته به‌جا گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۲۰۷۸

تصادف زنجیره‌ای در کردستان ۳ کشته به‌جا گذاشت

 محمدباقر محمدی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان از وقوع تصادف زنجیره‌ای خونین در مسیر کامیاران به سنندج خبر داد و اظهار داشت: این حادثه امشب در ۳۳ کیلومتری شهرستان کامیاران بین چهار دستگاه تریلر، دنا پلاس، پژو پارس و وانت پراید اتفاق افتاد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کردستان با بیان اینکه این سانحه منجر به فوت ۳ نفر از سرنشینان پژو پارس و زخمی شدن ۵ نفر دیگر شد، افزود: علت این سانحه رانندگی که در مسیر روستای نشور رخ داده توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر شهرستان کامیاران و اورژانس ۱۱۵ به محض اطلاع از وقوع حادثه، با اعزام تیم امداد و نجات و آمبولانس در محل حاضر شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: یکی از مصدومان به‌صورت سرپایی مداوا و ۴ نفر دیگر توسط نیرو‌های امدادی، جهت اقدامات تخصصی درمانی و پزشکی به بیمارستان کوثر شهرستان کامیاران اعزام شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تصادف سانحه رانندگی اورژانس نیروهای امدادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه

محمد باقر محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، حمیل در اسلام آباد غرب، اسلام آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سر فیروزآباد سریعاً تیم‌های عملیاتی به مناطق فوق اعزام شد.

وی با اشاره به امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی بارش‌های اخیر، افزود: در این عملیات با ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک دار و آمبولانس، ۱۰ دستگاه کف کش و موتور آب بکارگیری شده امدادرسانی شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه اضافه کرد: در این عملیات به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدا پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو، موکت و چادر ارائه شد.

محمدی خاطر نشان کرد: تخلیه آب در ۲۵ منزل مسکونی با استفاده از دستگاه کف کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر این استان در بارندگی‌های اخیر شهرستان‌های استان کرمانشاه بوده و این خدمات تا بهبود شرایط خانوارها ادامه خواهد داشت.

وی گفت: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی بوده و هم استانی‌های کرمانشاهی در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس برقرار کنند.

کد خبر 6096907

دیگر خبرها

  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • روز های پرکار نیروهای امدادی چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه کرج - قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • ۳ مصدوم در حادثه تصادف در محور پیرانشهر - نقده
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین _ زنجان ۱۰ مصدوم به‌جا گذاشت
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی