Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عروس بعد اطلاع از مرگ مادرش در صبح عروسی، مراسم ازدواج خود را به طور طبیعی به پایان رساند، گویی هیچ اتفاقی نیفتاده است


به گزارش شریان نیوز،«نیل کوردوکس» ۲۴ ساله، صبح روز عروسی از درگذشت مادرش که با سرطان مغز دست و پنجه نرم می‌کرد، اطلاع پیدا کرد. عروس و همسرش تصمیم گرفته بودند تاریخ عروسی شان را سه ماه قبل از موعد مقرّر برگزار کنند تا مادر عروس که هر روز حالش وخیم‌تر می‌شد، بتواند در این مراسم شرکت کند؛ اما همه چیز آنطور که می‌خواستند پیش نرفت و مادر عروس در صبح روز عروسی از دنیا رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود درگذشت مادر عروس، نیل و همسرش تصمیم گرفتند پیش بروند و مراسم ازدواج خود را تمام کنند، وی گفت که او باید اولین رقص خود را بعد از اطلاع از مرگ مادرش اجرا می‌کرد، او می‌گوید این کار بسیار سخت بود و در دلش غمگین بود و تأیید کرد که اگر مادرش زنده بود از نیل می‌خواست تا این کار انجام شود و زندگی اش را ادامه دهد و شادی ازدواج خود را تکمیل کند؛ بنابراین آن‌ها می‌دانستند که مجبور نیستند عروسی شان را فسخ کنند.

او و همسرش همزمان در مراسم عروسی تبریک و تسلیت دریافت می‌کردند و همه اطرافیان در تلاش بودند تا خویشتنداری کرده و احساسات غمناک خود را پنهان کنند. گفتنی است، مادر عروس دو ساعت پس از ملاقات نیل با او در بیمارستان درگذشت؛ نیل به بیمارستان رفته بود تا مادرش بتواند لباس عروس او را ببیند. سپس مادرش را ترک کرد تا خود را برای مراسم آماده کند و سرانجام خواهر او نامه افتخاری را که قرار بود مادر برای عروسی بخواند، خواند. نیل و همسرش تأیید کردند که اکنون در حال جمع آوری کمک مالی برای بیماران مبتلا به سرطان مغز هستند تا به مادر نیل ابراز وفاداری کنند.

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن
  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • (تصویر) عکس‌هایی از جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل
  • فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد
  • میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو
  • غرق شدن دختر ۱۷ ساله در رودخانه بشار
  • دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می‌کرد
  • سقوط مرگبار مادر ۱۹ ساله در ارتفاعات ماغر
  • برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان