Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار هادی شیرزاد درباره فعالیت سامانه اینترپل برای گذرنامه‌های مفقودی گفت: در پلیس بین‌الملل سامانه‌ای وجود دارد که آخرین وضعیت گذرنامه‌های مفقود شده در آن ثبت می‌شود، بنابراین اگر فردی گذرنامه‌اش را گم کرده یا گذرنامه‌اش به سرقت رفته باشد لازم است که حتما موضوع را به پلیس گزارش دهد تا به منظور جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی اطلاعات مربوط به گذرنامه در این سامانه ثبت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: همچنین آن دسته از افرادی که گذرنامه‌شان مفقود شده و قبلا گزارش آن را در سامانه اینترپل ثبت کرده‌اند، در صورتی که گذرنامه‌شان را پیدا کرده‌اند باید موضوع را مجددا به پلیس گزارش کنند تا ما آن را از لیست گذرنامه‌های مفقودی در سامانه پلیس بین‌الملل خارج کنیم.

شیرزاد با بیان اینکه ایا این سامانه در ایام اربعین نیز فعال بود؟ گفت: فعالیت این سامانه مربوط به زمانی خاص نیست و اگر زائران اربعین نیز گذرنامه‌شان مفقود شده یا به سرقت رفته‌است، باید حتما موضوع را به پلیس گزارش دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: گذرنامه مفقودی گذرنامه پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد که به دلیل بارندگی و گل و لای در قسمتی از غرب پایتخت، بزرگراه خرازی ممنوعیت تردد اعمال شده است.

به گزارش ایرنا، شرق به غرب موقعیت بزرگراه خرازی بعد از اردستانی از صبح امروز/شنبه/ به علت بارش شدید باران و ریزش گل و رسوبات مسدود است و نیاز است شهروندان از مسیر‌های جایگزین برای تردد استفاده کنند.

همچنین عوامل پلیس راهور تهران بزرگ در محل محدودیت انجام داده و عوامل شهرداری و آتش‌نشانی نیز برای بازگشایی مسیر و رفع مشکل پیش آمده، در محل حضور دارند.

براساس این اعلام، زمان پایان محدودیت تردد اطلاع رسانی می‌شود.

از سوی دیگر دیشب هم رییس پلیس راه تهران بزرگ به ایرنا اعلام کرد: آزادراه تهران شمال به علت سیلاب و ریزش کوه در محدوده تونل ۱۲ مسدود است که این مشکل برطرف شده و از ساعت پنج صبح امروز محور باز شده و تردد خودرو‌ها در آن در جریان است.

دیگر خبرها

  • ۴متهم اصلی در پی مفقود شدن یسنا دستگیر شدند
  • ممنوعیت تردد در بزرگراه خرازی غرب تهران
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • سیل در برزیل: ۳۷ کشته و ۷۴ مفقود
  • واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال / واکنش پلیس به اظهارات امین منوچهری
  • جزئیات حمله به بازیکن سابق استقلال (+عکس)
  • این شهروند باید به پلیس اعتماد کند | واکنش پلیس به حمله سارقان به مهاجم سابق استقلال تهران
  • واکنش پلیس به صحبت‌های مهاجم سابق استقلال تهران
  • آخرین جزئیات پلیس درباره طرح ترافیک امسال تهران