Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-05-07@10:34:23 GMT

وداع قابل پیش‌بینی برای مهمان ناخوانده گل‌گهر

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۲۳۸۵

وداع قابل پیش‌بینی برای مهمان ناخوانده گل‌گهر

رویداد۲۴ پس از آن که وینگو بگوویچ سرمربی کروات تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان نتوانست درخشش فصل گذشته در لیگ یک را این بار در لیگ برتر تکرار کند، پس از گذشت ۶ هفته از بازی‌ها از کار برکنار شد و برای مدتی امور فنی تیم برعهده دستیار اول و ایرانی او یعنی مجتبی جباری افتاد. جباری به خاطر دوران طلایی که در باشگاه استقلال و تیم ملی فوتبال کشورمان داشت می‌توانست یکی از مربیان نسل جدید لقب گیرد که کار خود را از تیم شهرستانی و متمول سیرجانی آغاز می‌کند، اما جالب اینجاست که مدیران باشگاه پس از برکناری بگوویچ، اعتمادی به جباری نداشتند تا به عنوان سرمربی کارش را با این باشگاه ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از سوی دیگر مدیران این باشگاه به دنبال جذب علی دایی و علی کریمی رفتند. مربیانی که هر کدام شان می‌آمدند، جباری را برکنار می‌کردند. با این حال جباری باز هم به کار خود ادامه داد تا این که مجید جلالی سرمربی گل‌گهر شد، اما جلالی در همان جلسه ابتدایی به مدیران باشگاه گل گهر گفته بود هیچ برنامه‌ای برای حفظ جباری ندارد و ستاره سال‌های گذشته فوتبال کشورمان مجبور به ترک سیرجان و بازگشت به تهران است. به همین دلیل مهمان ناخوانده این تیم، همانطور که بی سر و صدا به گل‌گهر پیوسته بود، بی سر و صدا به کارش با این تیم خاتمه داد و راهی پایتخت شد. شروع دوران مربیگری مجتبی جباری با چالش بزرگی مواجه است، زیرا باشگاه استقلال هم هیچ تمایلی از سوی استراماچونی برای جذب این مربی جوان نشان نمی‌دهد و این طور به نظر می‌رسد که او فعلا باید خانه نشین باشد. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 لیگ نوزدهم گل گهر سیرجان مجتبی جباری باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»

وزیر ارتباطات به خبرنگار خبرگزاری تسنیم در اراک گفت: اقداماتی برای ساماندهی و جلوگیری از ارسال پیامک‌های تبلیغاتی بدون رضایت مشترکین انجام شده است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080132 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ریزگردها مهمان کرمان می‌شوند
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • پرسپولیس قهرمان نشود سرمربی چه کسی است؟ | تصمیم مدیران باشگاه مشخص شد
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • مرکزی| مهمانان ناخوانده‌ای به نام «پیامک‌های تبلیغاتی»
  • ترس از مدیران، دلیل بی‌میلی اونای امری به نشستن روی نیمکت بایرن مونیخ
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • باران شلاقی مهمان ناخوانده شهر ایوان غرب شد + فیلم