Web Analytics Made Easy - Statcounter

النشره، مقتدی صدر رهبر جریان صدر در خصوص ضرورت بازداشت مفسدان و تروریست‌ها در عراق بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه تاکید شده است که برگزاری تظاهرات در روز‌های آینده حق معترضان عراقی است.

مقتدی صدر در این بیانیه خطاب به معترضین در عراق گفته است: «شاید عزمتان را جزم کرده‌اید که بیست و پنجم ماه میلادی جاری (اکتبر) تظاهرات بر پا کنید؛ این یکی از حقوق شماست».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رهبر جریان صدر بدون آنکه مشخصاً از کسی نام ببرد، مدعی شده است که «سیاسیون» و «دولتی‌ها» هم‌اکنون در حالت ترس و اضطراب به سر می‌برند و از گسترش دامنه تظاهرات مردمی هراس دارند.

مقتدی صدر در این بیانیه دولت را متهم به ناتوانی در اجرای اصلاحات کرده است. او از مردم عراق خواسته برای رسیدن به اصلاحات متحد شده و از تفرقه بپرهیزند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تظاهرات مقتدی صدر جریان صدر عراق بازداشت مفسدان بازداشت تروریست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب

تابناک _ پیش از ظهر امروز، آقای نچیروان بارزانی، رییس اقلیم کردستان عراق با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقبا ارسال می شود...

دیگر خبرها

  • دیدار رییس اقلیم کردستان عراق با رهبر انقلاب
  • ضرب‌الاجل رژیم صهیونیستی برای تخلیه ساکنان شرق رفح
  • هشدار رییس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ تن/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام دو پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده‌های روسیه
  • هشدار رئیس سیا درباره شراکت ایران و روسیه/ افزایش مجروحان رزمایش دریایی آمریکا به ۳۵ نفر/ حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به بندر ایلات/ انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در سوریه توسط جنگنده های روسیه
  • ضرورت مقابله با بیماری زنگ زرد در مزارع گندم دیم کشور
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • بزرگترین تظاهرات دانشجویی یمن در حمایت از غزه و دانشجویان آمریکا
  • حکیم در دیدار معاون وزیر ارشاد: تبادل تجارب فرهنگی، هنری و آرشیوی میان ایران و عراق ضروری است
  • تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
  • رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه‌ای وزارت ارشاد ایران