Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،«آنتونی هولارد» ، در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در بازی‌های اخیر خود با مربیگری مارک ویلموتس گفت: همه می‌دانیم که ویلموتس به تازگی کارش را در فوتبال آسیا و ایران آغاز کرده است. او مثل تمام مربیان در تمامی تیم‌های دنیا نیاز به زمان دارد.

خبرنگار شبکه تلویزیونی BFM فرانسه درباره باخت یک بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل بحرین اظهار داشت: در یک هفته، پانزده گل در دیدار‌های ایران، همه را شگفت زده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نخست همان ۱۴ گلی بود که ایران به کامبوج زد و سپس گلی که در بحرین از حریفش خورد تا فوتبالی‌ها سخت باور کنند که این تیم قرار است ببازد.

وی که برای پوشش بازی تیم ملی فوتبال ایران مقابل کامبوج به تهران سفر کرده بود با تاکید بر اینکه فضای فوتبالی در پایتخت ایران کاملا به چشم می‌خورد تصریح کرد: موضوع حضور بانوان در ورزشگاه باعث شد تا به ایران بیایم و واقعا خوشحالم که چنین فرصتی نصیبم شد. آن‌ها شرایطی را به من نشان دادند که به عنوان خبرنگار هرگز ندیده بودم. در طول بازی دست از تشویق برنداشتند. گل‌های زیادی توسط ایران زده شد، اما هیچ کس به حریف بی احترامی نکرد و هیچ هواداری هم قبل از سوت پایان بازی، استادیوم آزادی را ترک نکرد.

هولارد افزود: تجربه‌ای که از ایران با خودم بردم قطعا بخشی از گفتنی‌های روزمره من به دوستان و همکارانم خواهد بود. مهربانی را در سراسر ایران دیدم و حقیقتا ایران دارای تاریخ کهن برای رشد انسان است. آن‌ها فوتبال کشورشان را با جزئیات دنبال می‌کنند.
گزارشگر فرانسوی در ادامه راجع به شرایط تیم ملی فوتبال ایران از زمان حضور ویلموتس گفت: به‌خاطر حوزه کاری ام در فرانسه کمتر به فوتبال آسیا نگاه داشته ام و نمی‌دانم ویلموتس می‌خواهد سبک فوتبالی مد نظرش را چطور در آسیا پیاده کند. من اطلاعات جامعی در این زمینه ندارم. او مربی بزرگی است و به نظرم باید فرصت کافی را به بازیکن سابق تیم ملی بلژیک داد. قدرت تهاجمی ایران بسیار بالاست و ویلموتس می‌تواند به این تیم کمک کند.

هولارد در پایان خاطرنشان کرد: وقتی به ایران آمدم مقاله‌های زیادی درباره قدرت فوتبال ایران خواندم. حالا می‌توانم بگویم ایران بهترینِ بهترین‌های فوتبال آسیاست. آن‌ها می‌توانند به پیروزی‌های بزرگ برسند و راه خوبی را طی کنند. پیشرفت فوتبال آسیا نیاز به توسعه فوتبال در ایران دارد. از افکار مدیران فدراسیون فوتبال ایران بی خبر هستم. آن‌ها باید از فوتبال ایران با حجم علاقه‌ای که در بین مردمش به وضوح دیده می‌شود حمایت کنند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید بعد از پیروزی برابر سوسیداد به ستایش از شاگردانش پرداخت و از استعداد باورنکردنی آردا گولر صحبت کرد.

به گزارش  ایسنا، رئال مادرید در بازی آغازین هفته سی‌وسوم رقابت های لالیگا با تک گل دقیقه ۲۹ آردا گولر رئال سوسیداد را شکست داد و یک گام دیگر به قهرمانی زودهنگام در لالیگا نزدیک‌تر شد.

به نوشته مارکا، کارلو آنچلوتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: همه بازیکنان رئال مادرید در این بازی عملکرد بسیار خوبی داشتند و وظیفه خود را در زمین به خوبی انجام دادند. گولر، کارواخال و گارسیا همه خوب بودند و با تمرکز بازی کردند. گولر در آینده بازیکن بسیار مهمی برای ما خواهد بود. شک نکنید او فصل آینده هم اینجا بازی خواهد کرد. او یک استعداد غیرعادی است که خیلی خوب تمرین می‌کند تا شرایط بازی در رئال را داشته باشد. او سن و سال زیادی ندارد و به همین خاطر کم‌کم به ترکیب اضافه می‌شود.

آنچلوتی درباره مودریچ هم گفت: آمادگی بدنی او خیره‌کننده است و این را در بازی‌های اخیر به‌خوبی نشان داده است. وضعیت او شگفت‌آور است و می‌تواند در دیدار سه‌شنبه برابر بایرن‌مونیخ هم بازی کند. باید تغییراتی در ترکیب اصلی بازی برابر بایرن‌مونیخ به وجود بیاورم. میلیتائو هم به شرایط بازی رسیده است و به نظرم عملکرد خوبی داشت.  بسیار خوشحالیم که بازیکنان مصدوم در حال بازگشت به ترکیب اصلی‌اند. آنها کمک زیادی به ما خواهند کرد.

سرمربی رئال مادرید در دیدار برابر سوسیداد ۹ تغییر در ترکیب اصلی داشت. آنچلوتی درباره تغییرات زیاد در ترکیب رئال گفت:  همه فکر می‌کردند این بازی آسانی برای ماست و برای تفریح به اینجا آمده‌ایم؛ به استثنای بازیکنان که این چنین فکر نکردند و نگاهی بسیار جدی به این بازی داشتند. خوشبختانه همین تفکر باعث شد تا بازی را بسیار جدی بگیریم و یک پیروزی ارزشمند را کسب کنیم.

آنچلوتی در پایان گفت: رئال مادرید در بازی امشب خوب ظاهر شد و با شایستگی هم به پیروزی دست پیدا کرد. پیروزی در اینجا آسان نیست. ما یک تیم شگفت‌انگیز داریم و این همان تیمی است که من دوست دارم. تا قهرمانی چهار امتیاز دیگر می‌خواهیم و به قهرمانی بسیار نزدیک شده‌ایم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • خداحافظی کاپیتان ایران از روسیه با خاطره خوش
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • فوتبال کلمبیا دنیا را شگفت زده کرد
  • تعلیق مسابقات لیگ دو تهران به دلیل ضرب و شتم داور
  • آنچلوتی: این رئال شگفت‌انگیز است
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!