Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@01:58:44 GMT

«آن دیگری» به مرحله تدوین رسید/ چالش بین ماندن و رفتن

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۳۰۷۶

«آن دیگری» به مرحله تدوین رسید/ چالش بین ماندن و رفتن

امیر توکلی کارگردان فیلم سینمایی «آن دیگری» که به تهیه کنندگی فرشید فاتحی به زودی آماده نمایش می شود با اشاره به داستان متفاوت فیلم به خبرنگار مهر گفت: این اثر سینمایی فضای متفاوتی دارد و اگر بخواهم درباره شخصیت اصلی داستان توضیح دهم در یک جمله باید بگویم اجبار به زندگی کردن در کالبد دیگری شاید عذاب آورترین شکل زندگی باشد و شخصیت این فیلم بین رفتن و ماندن خانواده و آزادی، یکی را باید انتخاب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این پروژه سینمایی در ۳۵ روز فیلمبرداری شده است و بازیگران آن در ١٠ لوکیشن جلوی دوربین مهدی افشار رفته اند.

کارگردان فیلم کوتاه «نگاه» در پایان تاکید کرد: «آن دیگری» در حال گذراندن مراحل تدوین توسط امیررضا پورعباس است و در تلاش هستیم تا این پروژه را برای حضور در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر آماده کنیم.

امین زندگانی، مینا وحید، سیروس میمنت، کسری ذوالفقاری و با حضور نسیم ادبی بازیگران اصلی این فیلم هستند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از مدیر فیلمبرداری: مهدی افشار، دستیار اول کارگردان سجاد نوبهاری مدیر برنامه ریزی: مژگان طباطبایی، منشی صحنه: یاسمین پدری، مدیر صدابرداری: سیروس عابدینی، طراح صحنه و لباس: منصور بستانی و هدی منصور فلاح، طراح گریم: مرسده میلانی، دستیار تهیه کننده: فائزه مهر علیزاده، مدیر تولید: بهروز پناهی، طراح بدلکاری: محمدرضا جنگی، آهنگساز: وحید مهراد، عکاس: حمیدرضا بازاری، ناربه حاتم زاده، فیلمبردار پشت صحنه: حمیدرضا بازاری.

کد خبر 4748297 نیوشا روزبان

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر توکلی فیلم سینمایی فیلم آن دیگری تئاتر ایران اربعین 98 فیلم سینمایی موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر اربعین حسینی فیلم کوتاه سینمای مستند تئاتر شهر بازیگر تئاتر خوشنویسی شبکه سه سیما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر

به گزرش همشهری آنلاین، استودیوی لهستانی «AIO» اعلام کرد که این فیلم با عنوان «پوتین» به زندگی رئیس جمهور روسیه نگاهی دارد و از تاریخ ۲۶ سپتامبر در ۳۵ کشور اکران خواهد شد. «پوتین» اولین فیلم انگلیسی زبان کارگردان لهستانی، «پاتریک وگا» است.

به تصویر کشیدن پوتین با هوش مصنوعی

این کارگردان با اشاره به این که فناوری هوش مصنوعی خود را برای ساخت نسخه سینمایی پوتین ایجاد کرده، عنوان کرد: «دعوت از پوتین به استودیو برای ۲۰ هزار برداشت یک گزینه ممکن نبود و فیلم‌های آرشیوی موجود به صورت آنلاین امکان ایجاد یک مدل وضوح بالا را که برای استفاده سینمایی مناسب است را نمی‌داد. در نتیجه، پس از نزدیک به دو سال توسعه، ما فناوری پیشگام مبتنی بر هوش مصنوعی را ایجاد کرده‌ایم که به ما امکان می‌دهد بدون تکیه بر یک مدل واقعی انسانی، شخصیت سینمایی را بسازیم».

این فیلم همچنین شامل تصاویری است که فیلم‌سازان اوکراینی در طول جنگ روسیه گرفته‌اند.

کارگردان این فیلم افزود: «پوتین فقط یک فیلم نیست. این پاسخی است به تلاش جهانی برای درک انگیزه ها و اقدامات یکی از جنجالی ترین چهره‌ها در سیاست معاصر. ماموریت من این است که یک راهنما برای پوتین به بینندگان با هدف کاهش ترس و عدم اطمینان حاکم بر دنیای امروز، ارائه دهم».

کد خبر 846922 منبع: ایسنا برچسب‌ها سینمای جهان خبر مهم روسیه - ولادیمیر پوتین روسیه بازیگران سینما و تلویزیون جهان

دیگر خبرها

  • پشت صحنه تازه‌ترین فیلم پارسا پیروزفر در سینما
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • شیوه حضور پوتین در فیلم زندگی خودش | تصویر
  • پوتین با هوش مصنوعی بازیگر فیلم زندگینامه خودش شد (+عکس)
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • «پوتین» با هوش مصنوعی بازیگر شد
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • «پرویز خان» در بخش نمایش خانگی اکران خواهد شد