Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آغاز رقابت‌های ووشو قهرمانی جهان، زهرا کیانی در تالو به مقام چهارم رسید و عرفان آهنگریان در ساندا موفق به شکست حریف خود شد. ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روز نخست از پانزدهمین دوره مسابقات ووشو قهرمانی جهان از صبح امروز(یکشنبه) در شانگهای چین آغاز شد و زهرا کیانی در تالو به مقام چهارم رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده تالو کشورمان در فرم "جین شو" با کسب 9.54 امتیاز به مقام چهارم رسید. در این فرم نمایندگان ماکائو، ویتنام و کره‌جنوبی به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند.

اما در رقابت‌های ساندا و در وزن 65 کیلوگرم، عرفان آهنگریان در نخستین دیدار به مصاف جاناتان سوزا برادو از برزیل رفت و در راند نخست موفق به دیسکالفه کردن (برتری با اختلاف 12 امتیاز) حریف خود شد.

آهنگریان در دور دوم به مصاف عبدل هریس از اندونزی خواهد رفت.

مهدی علی‌نژاد عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو باقی ماند


انتهای پیام/

R1434/P1435/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط ووشو زهرا کیانی ووشوی قهرمانی جهان عرفان آهنگریان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ووشو زهرا کیانی ووشوی قهرمانی جهان عرفان آهنگریان ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید

رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ووشو ۲۰۲۴ از صبح امروز (چهارشنبه) با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از 38 کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین آغاز شد و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود قرار گرفتند.

در بخش تالوی بانوان و در فرم چانگ چوان، زهرا کیانی به مقام قهرمانی رسید و صاحب مدال طلا شد.

در همین فرم زهرا جلیلی دیگر ملی‌پوش کشورمان برنز گرفت و ورزشکاری از چین به مقام چهارمی رسید. وی پیشتر در فرم گوئن‌شو‌ به مدال برنز دست یافته بود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • این دختر باز هم طلای جهانی گرفت
  • دومین طلا برای ملی پوش ووشو ایران/ زهرا کیانی بازهم قهرمان شد
  • مدال طلا و برنز چانگ جوان به کیانی و جلیلی رسید
  • زهرا جلیلی، اولین مدال آور ووشو در چین
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • زهرا جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران