Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@09:43:02 GMT

ترافیک سنگین در جاده هراز

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۳۲۹۰

ترافیک سنگین در جاده هراز

به گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران هم اکنون ترافیک در جاده هراز  در محدوده سه راهی چلاو، تونل وانا و تکاور  از شمال به جنوب سنگین است و تردد خودروها  در این محور به کندی انجام می شود.
طبق گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران ترافیک در سایر محورهای مواصلاتی از جمله کندوان ( چالوس- کرج)، سوادکوه ( قائمشهر- تهران) و کیاسر به صورت روان جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس مرکز مدیریت راههای مازندران تاخیر در برنامه برگشت برخی از مسافران را دلیل طولانی شدن زمان ترافیک در جاده هراز به عنوان یکی از محورهای پرترافیک در سطح کشور بیان کرد.
محسن هاشمی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا این ترافیک را موقتی اعلام  و پیش بینی کرد تا در ساعات آینده ترافیک در این محور برون شهری مازندران نیز به حالت عادی و روان برگردد.
براساس گزارش مرکز مدیریت راههای مازندران از شروع تعطیلات پایان هفته  و اربعین  یعنی ۲۴ تا ۲۷ مهر ۷۴۰ هزار تردد در محورهای این خطه شمال کشور به ثبت رسید.
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر محور اصلی و فرعی دارد که سه هزار و ۶۰۰ کیلومتر از این محورها را محور اصلی تشکیل می دهد و هراز پرترافیک ترین محور این خطه شمال کشور است.
در نیمه نخست سال جاری ۳۳۱ میلیون تردد در محورهای استان مازندران به ثبت رسید که ۱۱ درصد از این تردد ها مربوط به محورهای اصلی بود.
 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ترافیک جاده ای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ترافیک سنگین در ۳ محور برون شهری کشور ترافیک سنگین در جاده چالوس و آزادراه های البرز

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران