Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرادی حقیقی با اشاره به آغاز بازبینی نمایش های پذیرفته شده برای حضور در سی امین جشنواره تئاتر صحنه‌ای و دومین جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان از امروز( یکشنبه ۲۸مهر) گفت: ۲۷ اثر نمایشی در مرحله بازبینی قرار دارند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان،« احمد مرادی حقیقی» در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ۱۲ اثر صحنه‌ای و ۱۵ اثر خیابانی در مرحله بازبینی نمایش های پذیرفته شده برای حضور در سی امین جشنواره تئاتر صحنه‌ای و دومین جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان قرار گرفته اند گفت:  نمایش هایی که امتیاز لازم را  توسط هیات انتخاب جشنواره کسب کنند در جشنواره به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس انجمن نمایش استان سمنان از ارسال حدود ۴۰ درخواست از گروه‌های نمایشی برای حضور در بخش‌های تئاتر صحنه‌ای و خیابانی این جشنواره به انجمن نمایش استان سمنان خبردادوافزود:  از این تعداد ۲۷ اثر موفق شدند نمایش خود را در برای حضور در این مرحله آماده کنند.

 

وی گفت: ۱۰ اثر نمایشی از شهرستان سمنان، هشت اثر از شهرستان گرمسار، چهار اثر از شهرستان مهدیشهر، سه اثر از شهرستان  شاهرود، یک اثر از شهرستان سرخه و یک اثر از شهرستان دامغان توسط هیات در این مرحله مورد بازبینی قرار می گیرند.

 

هیات انتخابات این جشنواره شامل سعید خجسته فر، حسین نصیری و مهدی مرادی حقیقی است که در روزهای بیست و هشتم تا سی ام مهر  این آثار را مورد بازبینی قرار داده و در پایان اسامی نمایش های راه یافته به جشنواره را اعلام می کنند.

 

اجرای نمایش های خیابانی در مکان های اصلی و پرتردد شهر گرمسار و اجرای نمایش‌های صحنه‌ای در سالن‌های آمفی تئاتر بهار و خورشید تابان اجرا می شود.

 

 سی امین جشنواره صحنه‌ای و دومین جشنواره تئاتر خیابانی استان سمنان روزهای چهاردهم تا شانزدهم آبان ماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، استاندار سمنان و مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگی هنری خورشید تابان گرمساربرگزارخواهدشد.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین زائران اربعین حسینی اربعین حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه اربعین ۹۸ کربلا منطقه آزاد اروند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم

در نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم ۱۴ گروه شرکت کردند که ۱۰ گروه از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم بوده و ۴ گروه در بخش آزاد حضور داشتند.

در بخش نمایشنامه نویسی ۱۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ستاد مرکزی ارسال شده است.

مخاطبان این نمایش‌ها، گروه‌های سنی کودک و نوجوان بودند.

این جشنواره یک روزه از ۱۰ صبح آغاز و ساعت ۲۲ مراسم اختتامیه برگزار می‌شود.

سه نمایش برگزیده این جشنواره به مسابقات کشوری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان که در شهریور ماه برگزار می‌شود راه پیدا می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • تئاترحوزه هنری استان به جشنواره سراسری بچه های مسجد راه یافت
  • بازگویی مشکلات و دغدغه‌های روز جامعه اولویتم در اجرای نمایش است
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • تماشای «العهد الأبدی» در کارون
  • «عشق به دیکتاتور‌ها کمکی نمی‌کند» روی صحنه رفت/ تئاتر نیازمند حمایت
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • اضافه‌شدن ۶ نمایش به جشنواره تئاتر رضوی برای اجرا در دهه کرامت
  • شش نمایش همراه جشنواره تئاتر رضوی شدند
  • حضور فرهاد ناظرزاده‌کرمانی در اجرای نمایش «نظامِ ابن عربی»
  • تقدیم اجرای «نظامِ ابن عربی» به فرهاد ناظرزاده‌کرمانی