Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم‌ فوتسال نامی‌نو گفت: امسال از همان هفته نخست لیگ مشخص بود که لیگ منظم و با نشاطی را خواهیم داشت و خوشبختانه با گذشت ۱۰ هفته کیفیت بازی‌ها نیز بیشتر می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ میترا چین‌سری، سرمربی تیم فوتسال نامی‌نو، درباره برد پرگل مقابل پارس‌آرا شیراز در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: بازی خیلی سختی بود، تیم شیراز واقعا خوب ظاهر شد و خط دفاعی خوبی داشت همین مسئله کار را برای گل‌زنی سخت می‌کرد ولی خوشحالم که در نهایت توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم و به شرایط مطلوب‌مان نزدیک شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به کیفیت لیگ در فصل جاری اظهار کرد: امسال از همان هفته نخست لیگ مشخص بود که لیگ منظم و با نشاطی را خواهیم داشت و خوشبختانه با گذشت ۱۰ هفته کیفیت بازی‌ها نیز بیشتر می‌شود. نامی‌نو امسال با هدف بومی سازی در لیگ حاضر شده که حدود ۵۰ درصد تیم را بازیکن‌های بومی تشکیل می‌دهد ولی با این حال نیم‌نگاهی هم به قهرمانی داریم و قطعا برای آن‌هم تلاش می‌کنیم.

چین‌سری در پایان در مورد انتخاب شهناز یاری به عنوان سرمربی تیم‌ملی فوتسال بانوان گفت: بالاخره پس از مدت‌ها سرگردانی و بی برنامگی تیم‌ملی کشورمان صاحب سرمربی شد واقعا جای شکر دارد. یاری از مربیان خوب فوتسال ایران است امیدوارم با انتخاب کادر مناسب و برنامه و امکاناتی که فدراسیون در اختیارش می‌گذارد عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران چین رقابت فوتسال برنا فوتسال بانوان خبرگزاری برنا تیم ملی فوتسال بانوان نامی نو شهناز یاری تیم فوتسال نامی نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۴ درصد پهپادهای کشاورزی در داخل تولید می‌شوند

مدیر یک شرکت دانش‌بنیان در حاشیه رویداد اینوتکس ۲۰۲۴ گفت: ۸۴ درصد از پهپادهای کشاورزی بومی‌سازی شده و در داخل کشور تولید می‌شوند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، "امیر رضا پناهی" مدیر بخش فروش پهپادی شرکت دانش‌بنیان فرابرد با بیان اینکه این شرکت سازنده انواع پهپادهای کشاورزی در ایران و تنها دارنده تأییدیه سازمان هواپیمایی کشوری است، افزود: در حال حاضر توانسته‌ایم در حوزه کشاورزی، پایش و نظارت و سایر حوزه غیرنظامی و صنعتی پهپادهایی رو تولید و کشور از واردات این کالا بی‌نیاز کنیم.

پناهی گفت : 84 درصد از پهپادهای کشاورزی بومی‌سازی شده و در داخل کشور تولید می‌شوند.

المپیاد فناوری؛ رقابت در هوش مصنوعی، پهپاد و برنامه‌نویسی

وی افزود: با بومی‌سازی پهپادها، موفق به صادرات هم شده‌ایم. این محصولات در حوزه‌های سم پاشی، بذرپاشی و گرانول پاشی و در ظرفیت های 20 و 30 لیتری به تولید می‌رسند.

وی ادامه داد: پهپاد کشاورزی شامل محلول پاش سم پاش، بذرپاش و کودپاش هستند.  

پناهی با بیان اینکه این محصولات هوشمند بوده و به صورت پرواز خودکار نیز روی آسمان می‌ماند، افزود: بسته به سفارش پهپادهای به صورت عمود پرواز هم تولید می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۸۴ درصد پهپادهای کشاورزی در داخل تولید می‌شوند
  • علت استعفای سرمربی خوشه طلایی مشخص شد
  • فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
  • امسال انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جراحان حاضر نمی شود
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌های سامانه یکپارچه
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی‌ها
  • شرایط جدید خرید پژوپارس برای ثبت نامی های سامانه یکپارچه
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • آتالانتا دارنده پرچالش‌ترین تقویم حال حاضر فوتبال اروپا
  • اعلام آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال و واکنش به نحوه جدایی دمیر