Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@01:55:52 GMT

سیدجلال پس از ۵۱ روز در ترکیب کالدرون؟

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۳۵۵۰

سیدجلال پس از ۵۱ روز در ترکیب کالدرون؟

ه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سید جلال حسینی آخرین بازی خود در ترکیب اصلی پرسپولیس برای فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر را مقابل تراکتور تبریز در هفته دوم برگزار کرد.

این دیدار که هشتم شهریورماه گذشته در تبریز برگزار شد با شکست یک بر صفر شاگردان گابریل کالدرون همراه بود تا سرمربی پرسپولیس پس از این باخت، کاپیتان تیمش را کنار گذاشته و به محمدحسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی فرصت بازی کردن بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی نیز پس از نیمکت نشینی دچار مصدومیت از ناحیه شکم شد تا نتواند در پنج دیدار دیدار گذشته این تیم در جام حذفی و لیگ برتر بازی کند.

مصدومیتی که برای سرخپوشان پایتخت نیز حسابی دردسرساز شد تا شایعاتی درباره اختلاف بین کاپیتان و سرمربی پرسپولیس به گوش برسد. موضوعی که هر دو طرف خیلی زود آن را تکذیب کردند تا نشان دهند هیچ مشکلی با یکدیگر ندارند.

مدافع پرسپولیس به تمرینات گروهی بازگشت تا با توجه به محرومیت شجاع خلیل زاده و خستگی محمدحسین کنعانی زادگان بابت بازی‌های فشرده‌ای که برای تیم ملی فوتبال ایران انجام داده است شانس زیادی برای بازگشت به ترکیب اصلی سرخپوشان مقابل پیکان داشته باشد.

حسینی در صورتیکه مقابل پیکان به میدان برود طلسم بازی نکردن خود در پرسپولیس را پس از ۵۱ روز دوری از مسابقات می‌شکند. مدت زمانی که در طول حضور سه فصل گذشته این بازیکن با پیراهن پرسپولیس سابقه نداشته است.

تیم فوتبال پرسپولیس ساعت ۱۸ امشب یکشنبه در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف پیکان تهران در ورزشگاه آزادی می‌رود. این دیدار به دلیل محرومیت باشگاه پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس

سیدجلال حسینی با انتشار یک استوری اینستاگرامی به صحبت‌های عجیب و زشت لیدر سپاهان واکنش نشان داد.

طرفداری | سیدجلال حسینی برابر صحبت‌های زشت لیدر سپاهان سکوت نکرد.

روز گذشته پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند و به تساوی بدون گل رضایت دادند.

یکی از لیدرهای سپاهان در حاشیه این دیدار در مورد زنان پرسپولیسی صحبت‌های زشت و زننده‌ای را مطرح کرد که از دید رسانه‌ها پنهان نماند.

سیدجلال حسینی هم با انتشار یک استوری اینستاگرامی به این اتفاق واکنش نشان داد و آن فرد را بی‌غیرت خطاب کرد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • (عکس) استوری تندوتیز سیدجلال حسینی علیه پیرمرد هتاک اصفهانی
  • واکنش سیدجلال حسینی به لیدر سپاهان؛ با سربند «یا زهرا» حرمت زنان را می‌شکنی بی‌غیرت؟ + عکس
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • ساعت پخش بازی چلسی و تاتنهام امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب استقلال برای بازی با تراکتور اعلام شد
  • بیرانوند؛ سورپرایز پرسپولیس در بازی با سپاهان؟
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • افزایش خارجی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان/ترکیب احتمالی سرخپوشان
  • از تراکتور غول نسازید؛ یک نفر پشت پرده بازی امروز است | پرسپولیس نبازد بهتر است
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال