Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع برزیلی لوس بلانکوس از سختی کار تیمش در کورس قهرمانی لالیگا گفت. 

طرفداری- مارسلو شکست رئال مادرید مقابل مایورکا را به پای سخت‌تر شدن رقابت‌های لالیگا نوشت.

به گزارش سایت گل، شاگردان زین الدین زیدان مقابل میزبان خود با نتیجه ۱-۰ شکست خوردند و اخراج دقیقه ۷۴ آلوارو اودریوزولا هم به شرایط تیم مهمان کمکی نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب اولین شکست فصل رئال مادرید در لالیگا با از دست رفتن صدرنشینی همراه شد تا مدافع چپ برزیلی تیم بگوید:

شکست خوردیم ولی باید به راه‌مان ادامه بدهیم. دردناک است چون خوب بازی کردیم اما گل زود هنگامی دریافت کردیم و پس از آن هر چه تلاش کردیم به بازی برگردیم، موفق نشدیم. آن‌ها یک گل زدند و سپس دفاع کردند و منتظر ضد حملات ماندند که البته این نمی‌تواند یک بهانه برای ما باشد. باید تا شنیدن سوت پایانی خوب بازی کنیم. در برخی از بازی‌ها کمبودهایی داشتیم ولی برنده شدیم. تمام تلاش‌مان را برای برنده شدن انجام می‌دهیم ولی این روزها لالیگا دشوار است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پدرام قاضی پور مدافع مورد علاقه مهدی تارتار که در اکثر مسابقات فصل ملوان در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته اولین گل لیگ برتری خود را با پیراهن ملوان مقابل هوادار به ثمر رساند و در بازی این هفته به دنبال تکرار این لحظه خاص خواهد بود.

قاضی‌پور در بازی رفت در حالی که بازی با نتیجه تساوی بدون گل در جریان بود خط دفاعی این تیم را رها کرد و ارسال خوب رضا جعفری را با پرش بلند و ضربه سر تماشایی به گل تبدیل کرد تا علاوه بر اینکه اولین گل خود را به ثمر برساند بلکه سه امتیاز مهم هم برای ملوان به دست آورد.

ویدئو: 317536

او پس از گلی که به ثمر رساند شادی گل جالبی انجام داد و با کنار زدن بازیکنان به سمت کادرفنی این تیم رفت و در آغوش محمد نوری و علیرضا محمد آرام گرفت.

قاضی پور دو هفته پس از گل اولی که به ثمر رساند موتور گلزنی‌اش روشن شده بود و دومین گل خود را هم در هفته سیزدهم مقابل مس رفسنجان به ثمر رساند و در برد پرگل 4-1 ملوان ایفای نقش مستقیم کرد.

او در این فصل 22 بار به عنوان بازیکن ثابت و 2 بار به عنوان جانشین به میدان آمده و تنها یک دیدار را به دلیل 4 کارته بودن از دست داده و در بیست و پنجمین حضور خود به دنبال تکرار گلزنی در این مسابقه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • مدافع مورد علاقه مارینوس به ترکیب گل‌گهر بازگشت
  • گوئریرو بازی برگشت با رئال مادرید را از دست داد
  • لیگ NBA| قهرمان مغلوب مینه‌سوتا شد
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید؛ چشمک روخی بلانکوس به سهمیه لیگ قهرمانان
  • کار بسیار دشوار منچسترسیتی برای تصاحب رکورد تاریخی چلسی
  • ناکامی بزرگ بلوگرانا؛ بارسلونا فصل را بدون جام به پایان می‌رساند!
  • رئال مادرید با شکست بارسلونا مقابل خیرونا، فاتح لالیگا شد!
  • ادامه روزهای کابوس‌وار مدافع عنوان قهرمانی در لیگ عربستان