Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:30:42 GMT

جلد روزنامه های ورزشی صبح اروپا(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۳۸۹۴

امروز به بررسی روزنامه های ورزشی اروپا در تاریخ ۲۰ اکتبر می پردازیم.

به گزارش "ورزش سه"، امروز یعنی ۲۰ اکتبر مصادف با ۲۸ مهر ماه مهم ترین روزنامه های ورزشی صبح اروپا را مورد بررسی قرار می دهیم.


مارکا؛ شکست رئال مقابل مالاگا


این روزنامه چاپ شهر مادرید تیتر اصلی خود را به شکست دیشب رئال مادرید مقابل مایورکا اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه با تیتر "احساس بد" به این موضوع پرداخته است و عنوان کرده که رئال مادرید در یک بازی ناهماهنگ در مقابل تیم مایورکا نه چندان قدرتمند شکست خورد تا برای بازی روز سه شنبه این تیم مقابل گالاتاسرای در لیگ قهرمانان اروپا نیز تردیدهایی به وجود بیاید.

 


آاس؛ پلن بی ناموفق


دیگر روزنامه چاپ شهر مادرید یعنی آاس نیز با تیتر "پلن بی ناموفق" به شکست تلخ رئال مادرید مقابل مایورکا و از دست دادن سرنشینی توسط این تیم اشاره کرده است.


این روزنامه در ادامه به پیروزی مقتدرانه بارسلونا در بازی خارج از خانه‌ مقابل ایبار اشاره کرده و اظهار داشته که حالا آبی اناری ها جای رئال‌مادرید را در صدر جدول رقابت های لالیگا گرفته اند.

 


موندو؛ مثلث رهبری بارسلونا


این روزنامه چاپ ایالت کاتالونیا صفحه اصلی خود را به پیروزی دیشب بارسلونا مقابل ایبار با گل های آنتوان گریزمان، لیونل مسی و لوئیس سوارز اختصاص داده است. موندو با تیتر "مثلث رهبری" به درخشش این سه بازیکن در بازی مقابل ایبار اشاره کرده است.


این روزنامه همچنین در بخشی دیگر به ال کلاسیکو جذاب فوتبال انگلیس یعنی دیدار منچستر یونایتد و لیورپول که امروز برگزار خواهد شد، اشاره کرده است.

 


اسپورت؛ صعود بارسلونا به صدر جدول


دیگر روزنامه چاپ شهر بارسلونا یعنی اسپورت نیز صفحه اصلی خود را به پیروزی دیروز بارسلونا مقابل ایبار اختصاص داده است. این روزنامه نیز با تیتر "رهبران" به گلزنی گریزمان، مسی و سوارز برای بارسا اشاره کرده است.


اسپورت در ادامه به شکست شگفت انگیز رئال مادرید مقابل مایورکا قعر جدولی اشاره کرده است.

 


گاتزتا دلو ایپورت؛ پیروزی سخت یووه


این روزنامه چاپ شهر میلان صفحه اصلی خود را به پیروزی سخت یوونتوس مقابل بولونیا اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "یووه در مریخ" به این موضوع اشاره کرده و اظهار داشته که بیانکونری در حالی مقابل بولونیا به پیروزی رسید که کریستیانو رونالدو موفق شد به رکورد ۷۰۱ گل در دوران فوتبال خود دست پیدا کند.


این روزنامه در ادامه به بازی های ساسولو مقابل اینتر و میلان مقابل لچه اشاره کرده است.

 


توتو اسپورت؛ رونالدو و ثبت گل ۷۰۱

 

این روزنامه چاپ شهر تورین صفحه اصلی خود را به پیروزی سخت یوونتوس مقابل بولونیا اختصاص داده است. توتو اسپورت با تیتر "هزینه ۷۰۱" عنوان کرده که کریستیانو رونالدو به ۷۰۱ گل در دوران فوتبال خود رسید و یوونتوس نیز جایگاه خود در صدر جدول را حفظ کرد.


این روزنامه در بخشی دیگر با تیتر "کونته در چهارراه" به بازی سخت امروز این تیم در خانه ساسولو اشاره کرده است.

 


اکیپ؛ نیاز به پیروزی


این روزنامه چاپ کشور فرانسه صفحه اصلی خود را به دیدار حساس مارسی مقابل استراسبورگ اختصاص داده است. این روزنامه با تیتر "نیاز به پیروزی" عنوان کرده که هر دو تیم برای تغییر در جایگاه خود در جدول، نیاز به پیروزی در این بازی دارند.


این روزنامه در ادامه به تساوی لیون مقابل تیم انتهای جدولی دیژون اشاره کرده است.

 

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟

روزنامه کیهان از وضعیت پوشش دانشجویان در دانشگاه‌ها انتقاد کرد!

این روزنامه نوشت: بسیاری از دانشگاه‌های جهان حتی در آمریکا و اروپا در مورد نوع پوشش و آرایش دانشجویان قوانین سختگیرانه وضع کرده و آن‌ها را از پوشیدن لباس‌های نامتعارف و محرک یا آرایش و استفاده از وسایل زینتی غیرمعمول و حتی رفتار‌های نامتناسب با شأن دانشجویی به شدت منع نموده و بعضاً دانشجویانی که قوانین مذکور را رعایت نکنند، اخراج می‌کنند. چرا در کشور ما مسئولان ذی‌ربط تاکنون قوانین لازم در این زمینه را اجرا نمی‌کنند؟

دیگر خبرها

  • فیلم/ تیتر روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کیهان: دانشگاه‌های آمریکا و اروپا برای پوشش دانشجویان قوانین سختگیرانه دارند؛ چرا ما نداریم؟
  • صفحه نخست روزنامه‌های استانی - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ - چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • پیشخوان روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • عکس/ تیتر روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه ۵ اردیبهشت
  • نیم صفحه اول روزنامه‌های ورزشی ۵ اردیبهشت
  • روزنامه‌های ورزشی چهارشنبه 5 اردیبهشت ۱۴۰۳
  • روزنامه‌های اقتصادی چهارشنبه ۵ اردیبهشت