Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: در بازه زمانی ۱۰ تا ۲۷ مهرماه امسال ۶ هزار و ۵۹۰ مسافر از مرز مهران به استان وارد شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، عبدالحسین علی اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازه زمانی 10 تا 27 مهرماه امسال 11 هزار و 339 نفر از مرز مهران استان به سمت عتبات عالیات خارج شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان به ثبت 468 سفر از مرز مهران در این بازه زمانی اشاره کرد و گفت: 18 مورد سفر هم از مرز خسروی به ثبت رسیده است.

 

وی با یادآوری اینکه 360 مسافر هم از مرز خسروی خارج شدند، ادامه داد: در 486 سفر 11 هزار و 699 مسافر جابه جا شده است.

 

این مقام مسئول در خصوص آمار برگشت زائران از عتبات عالیات هم گفت: در بازه زمانی ذکر شده 203 سفر از مرز مهران ثبت شده است و همچنین 6 هزار و 590 مسافر از مرز مهران به استان وارد شدند.

 

علی اکبری با یادآوری اینکه مشکلی برای جابه جایی زائران به استان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تعداد اتوبوس های مستقر در دو مرز مهران و خسروی به تعداد کافی است.

 

این مسئول تصریح کرد: 65 نفر از پرسنل حمل و نقل جاده ای زنجان در مرزهای مهران و خسروی مستقر بوده و خدمات رسانی می کنند.

 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با بیان اینکه قیمت اتوبوس های وی آی پی 170 هزار تومان است، افزود: قیمت اتوبوس کلاسک نیز 130 هزار تومان و اتوبوس عادی 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین زائران اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند نماز جمعه پیاده روی اربعین حسینی زائران اربعین حسینی بازگشت زائران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۳۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۹۸ درصدی صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی

ناظر گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۹۸ درصدی ارزش کالاهای اظهاری گمرک خسروی در نخستین ماه از سالجاری خبر داد. - اخبار استانها -

به گزراش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، به نقل از روابط عمومی گمرک کرمانشاه، علی‌اصغر عباس‌زاده اظهار داشت: در فروردین ماه سال جاری 61 میلیون و 504 هزار دلار کالای صادراتی به وزن 85 هزار تن در گمرک خسروی اظهار و تشریفات گمرکی آن توسط کارکنان این گمرک در کوتاهترین زمان به انجام رسیده است.

وی عنوان کرد: این میزان کالای صادراتی اظهاری در گمرک خسروی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش رشد 98 درصدی داشته است.

عباس‌زاده عمده کالاهای صادراتی اظهاری در گمرک خسروی را کلینکر سیمان، سنگ آهن، میوه و تره بار، کولر آبی، میلگرد آجدار، شمش و ورق فولادی، انواع کاشی و غیره عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه میزان صادرات کالاهای دیگر گمرکات کشور که از طریق گمرک خسروی به کشور عراق ارسال شده است را 12 میلیون و 410 هزار دلار کالا به وزن 26 هزار و 448 تن عنوان کرد.

عباس‌زاده گفت: میزان کالای صادراتی دیگر گمرکات کشور در نخستین ماه از امسال از طریق گمرک خسروی به مقصد کشور عراق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ ارزش 36 درصد و از حیث وزن 40 درصد کاهش داشته است.

وی عمده کالاهای صادراتی عبوری از این گمرک را کاشی و سرامیک، سیمان سفید، تخم مرغ ،کیک و بیسکویت، شیشه جام و غیره عنوان کرد.

ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در مجموع حجم کالاهای صادراتی اظهاری و عبوری از طریق گمرک خسروی در فروردین امسال را 73 میلیون و 914 هزار دلار به وزن 111 هزار و 642 تن عنوان کرد و افزود: این میزان کالای صادر شده به عراق در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش رشد 47 درصدی و از لحاظ وزن کاهش 22 درصدی داشته است.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • رشد ۹۸ درصدی صادرات کالا از گمرک خسروی
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • رشد ۹۸ درصدی صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی
  • رشد ۷ درصدی سهم حمل ونقل هوایی از سفرهای نوروزی!
  • واژگونی مینی بوس در آزاد راه قزوین _ زنجان/ ۱۵ مسافر مصدوم شدند
  • ۵۰‌ درصد تردد زوار عراق از مرز مهران است
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار رای‌گیری در ۲ حوزه انتخابیه استان زنجان مستقر شد
  • افزایش ۱۲ درصدی جابجایی مسافر در جنوب سیستان و بلوچستان
  • اعزام ۱۲۱۰ زائر لرستانی به حج تمتع