Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیسر تجاری اتحادیه اروپایی با انتقاد شدید از اعمال تعرفه بر ۷ و نیم میلیارد دلار کالای اروپایی به آمریکا اعلام کرد هیچ راهی به جز تلافی این اقدام آمریکا نداریم. به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از اسپوتنیک، سیسیلیا مسلمستروم با انتقاد جدی نسبت به سیاست آمریکا در اعمال تعرفه بر ۷ و نیم میلیارد دلار کالا از اتحادیه اروپا در قالب مناقشه شرکت‌های هواپیماسازی دو طرف اعلام کرد که این اتحادیه راهی به جز تلافی این سیاست آمریکا ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد: ما نسبت به تصمیم آمریکا در اعمال تعرفه بر کالا‌های اروپایی ابراز تاسف می‌کنیم و این مسئله راهی به جز اعمال تحریم‌های مشابه علیه آمریکا برای ما باقی نگذاشته است.

این مقام اروپایی تاکید کرد: اقدام آمریکا چرخه تامین قطعات هواپیما بین اروپا و آمریکا را به شدت تحت تاثیر قرار خواهد داد و به آسیب دیدن حوزه‌های مختلف اقتصادی در هر دو طرف منجر خواهد شد.

ملمستورم گفت: دو طرف باید به جای تشدید تنش به سمت حل اختلافات در قالب مذاکره روی بیاورند.

وزیر اقتصاد آلمان نیز درباره تعرفه‌های آمریکا گفت: که اروپا باید در این زمینه آرامش خود را حفظ کرده و از گسترش تنش جلوگیری کند.

از دیروز آمریکا با چراغ سبز سازمان تجارت جهانی اعمال تعرفه بر ۷ و نیم میلیارد دلار کالا از اتحادیه اروپا را آغاز کرده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: تعرفه امریکا بر کالاهای اروپایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است

به گزارش جام جم آنلاین، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا اعلام کرد جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه میلیاردها دلار خسارت در نوار غزه به جا گذاشته است.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روزچهارشنبه اذعان کرد: میزان ویرانی‌های غزه در نتیجه حملات اسرائیل، بیشتر ازویرانی های جنگ جهانی دوم است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا افزود: جنگ در غزه ۱۹ میلیارد دلار به این منطقه خسارت زده است.

بورل تاکید کرد که بیش از ۶۰ درصد زیرساخت‌ها آسیب دیده و ۳۵ درصد زیر ساخت‌های غزه به طور کامل تخریب شده اند.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا دیروز هم اذعان کرد که رژیم صهیونیستی قطعنامه شورای امنیت در خصوص کمک رسانی به نوار غزه را زیر پا گذاشته است.

دیگر خبرها

  • مقاومت برخی کشورهای اروپایی برای ممنوعیت واردات ال‌ان‌جی از روسیه
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • مقررات جدید اروپا برای مبارزه با پولشویی
  • صدور ترور و خشونت به جهان/کارکرد واقعی اتحادیه اروپا چیست؟
  • فرانسه خواستار تحریم روسیه به اتهام انتشار اخبار جعلی شد
  • ویرانی های غزه از جنگ جهانی دوم بیشتر است
  • انتقاد نماینده بلژیکی از رویکرد اتحادیه اروپا در قبل نسل کشی غزه
  • پارلمان اروپایی قواعد سلاح برای غیرنظامیان را تشدید کرد
  • بورل: ایران و کره شمالی، کشورهایی هستند که بیشترین تحریم‌ها علیه آن‌ها اعمال شده است
  • اروپا درصدد اعمال تحریم علیه ۱۰ شرکت مرتبط با روسیه