Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- تیم های کشتی آزاد و فرنگی امید آخرین مرحله اردوی خود را برای حضور در رقابت های قهرمانی زیر 23 سال جهان پیشت سر می گذارند.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، اعضای تیم ملی کشتی آزاد زیر 23 سال (امید) که آخرین مرحله اردوی خود را از روز 23 مهرماه در محل خانه کشتی محمد بنا آغاز کرده اند، تمرینات خود را تا روز 4 آبان ماه زمان اعزام به رقابت های جهانی زیر نظر تقی اکبر نژاد سرمربی و کادر فنی این تیم برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرنگی کاران امید نیز که از روز 26 مهرماه برای برگزاری آخرین مرحله اردوی خود، در خانه کشتی محمد بنا حضور دارند، تمرینات خود را تا روز 7 آبان ماه زیر نظر فرشاد علیزاده سرمربی و همکارانش ادامه خواهند داد.
آزاد و فرنگی کاران امید کشورمان در این مرحله از تمرینات خود آخرین نکات فنی زیر نظر کادر فنی مرور خواهند کرد تا با آمادگی کامل راهی رقابت های جهانی در مجارستان شوند.
رقابت های کشتی زیر 23 سال قهرمانی جهان روزهای 6 تا 12 آبان ماه در شهر بوداپست مجارستان برگزار می شود و بر اساس برنامه اعلامی، رقابت های کشتی آزاد روزهای 6، 7 و 8  آبان و رقابت های کشتی فرنگی روزهای 10، 11 و 12 آبان ماه برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آزاد و فرنگی آخرین مرحله اردو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، حسن یزدانی قهرمان مازندرانی و مرد ۹ مداله کشتی آزاد المپیک و جهان، به دلیل ادامه روند توانبخشی در این مرحله از اردوی آزادکاران حضور نخواهد داشت.


بر اساس اعلام روابط عمومی فدراسیون کشتی، یزدانی که در مدت توانبخشی خود به دلیل عمل جراحی کتف، تمرینات خود را با گرفتن برنامه و هماهنگی با کادر فنی انجام می‌داد، در این اردو نیز به دلیل کامل شدن روند فیزیوتراپی در اردو حضور نخواهد یافت و به صورت انفرادی تمرینات خود را پیگیری می‌کند.


بر این اساس حسن یزدانی در اردوی بعدی تیم ملی کشتی آزاد به جمع نفرات دعوتی اضافه خواهد شد.

دیگر خبرها

  • فرنگی‌کاران راه‌یافته به نیمه‌نهایی ۵ وزن نخست جام تختی شناخته شدند
  • حضور دو مربی کرمانشاهی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • چشم کاروان ایران در المپیک به عملکرد گوش شکسته‌ها
  • ادامه دوری حسن یزدانی از اردوی تیم ملی
  • برگزاری اردوی تیم ملی کستی آزاد جوانان در ساری
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • دعوت کشتی گیر کردستانی به اردوی تیم ملی
  • دعوت کشتی‌گیر کردستانی به اردوی تیم ملی بزرگسالان