Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@23:58:58 GMT

حضور هلال احمر در اربعین، برای مردم جای دلگرمی است

تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۱۴۲۴۸

حضور هلال احمر در اربعین، برای مردم جای دلگرمی است

به گزارش خبرگزاری مهر، عصر روز گذشته بیست و هفتم مهر ۹۸ مصادف با اربعین حسینی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور همراه با علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر از روند خدمت رسانی به زائران حسینی در درمانگاه ام القری واقع در شهر نجف، بازدید کردند.

جهانگیری در حاشیه این بازدید گفت: جمعیت هلال احمر در همه رویدادها و حوادث حضور عالی داشته، هم در حوادثی که در ایران بوده همچون زلزله کرمانشاه و سیل امسال و هم در رویدادها و حوادث خارج از کشور همیشه حضور موثر داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی این ۵-۶ سال اخیر که توفیق داشتم در روز اربعین در این رویداد بزرگ حضور داشته باشم، یکی از جاهایی که بازدید کردم درمانگاه های جمعیت هلال احمر بوده است.

معاون اول رئیس جمهور گفت: همانطور که می بینیم خوشبختانه در جمعیت هلال احمر هم جوانان با انگیزه و علاقمندی در خدمت به مردم حضور دارند و هم پزشکان متخصص، دلسوز و علاقمند که در مواقعی که احساس می کنند حضورشان سرنوشت ساز و تعیین کننده است، همکاری خوبی دارند.

وی گفت: درست است که ما با کشور عراق برادر هستیم ولی باز هم هر کشوری قوانین و مقرراتی دارد که اگر ندانیم با مشکل مواجه می شویم؛ مراقبت و مدیریت سفر یک جمعیت ٣ و نیم میلیونی از یک کشور به کشور دیگر، کار بسیار سختی است. اینکه به مردم اطمینان کامل داده شود که در این کشور مراکزی مثل هلال احمر در کنارشان است و در وقت سختی، درد و ناراحتی با آنها همراهی و کمک می کند، جای دلگرمی برای مردم است.

جهانگیری گفت: جمعیت هلال احمر در راهپیمایی اربعین بسیار خوب کار کرده است. کارها را باید نسبت شرایط پیش رو مدیریت و برنامه ریزی کنیم که ان شاالله این استعداد، توان و علاقمندی را همیشه داشته و افزایش دهیم.

کد خبر 4750905

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین اربعین حسینی نجف اشرف زائران حسینی اسحاق جهانگیری هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اربعین 98 اربعین حسینی شهرداری تهران شورای شهر تهران نیروی انتظامی هفته ناجا وزارت آموزش و پرورش شهر تهران قوه قضاییه نجف اشرف ناجا محسن هاشمی سازمان حج و زیارت پیروز حناچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۱۴۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از صدا و سیما، محمد عشقی اظهار کرد: در ساعت ۱۹ شب گذشته با دریافت خبری مبنی بر گیر افتادن ۱۸ نفر در سیل روستای شادکام، دو تیم امدادی سیلاب و کوهستان هلال احمر شهرستان بافق با ۳ خودرو امدادی به منطقه اعزام شدند.

وی ادامه داد: با استفاده از تجهیزات کارگاه این افراد را نجات و به مکان امن انتقال دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر یزد بیان کرد: همچنین قبل از این حادثه ساعت ۱۶ دیروز تیم‌های امدادی به روستای قطرم بافق اعزام و پس از رهاسازی چندین خودرو گرفتار در سیل و خارج نمودن افراد از منازل متأثر از رودخانه‌ها تا پاسی از شب تلاش و خدمات رسانی کردند.

کد خبر 747969

دیگر خبرها

  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • ۱۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتگی / امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۳۰۰ نفر
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان
  • فرهنگ داوطلبی را به مردم آموزش دهیم/ ارائه خدمات باید منجر به توانمندسازی نیازمندان شود
  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • ضرورت آموزش فرهنگ داوطلبی به مردم
  • لزوم بسترسازی برای حضور حداکثری نوجوانان در دوره‌های امدادگری
  • برگزاری آزمون منطقه‌ای کسب درجه ایثار در استان مرکزی
  • تحقق ۱۱۰ درصدی پویش درختکاری به همت اعضای جوان هلال احمر خراسان جنوبی
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد